۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۳۰۱۴۳
مدیر حوزه علمیه ولی‎عصر بروجرد:

ارتقای امنیت اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با بیان این که امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط درجامعه از وظایف مهم نیروی انتظامی است، گفت: ارتقای امنیت اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.
نيروي انتظامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سعید نجفی بروجردی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بروجرد، صبح امروز، در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان، گفت: امنیت اجتماعی عاملی مهم در راستای موفقیت در عرصه های گوناگون است.

وی با بیان این که ارتقای امنیت اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: نیروی انتظامی مهم ترین دستگاهی است که می تواند در تأمین آن نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام نجفی بروجردی با بیان این که نظم و امنیت عمومی در جامعه، سنگ زیربنای جامعه است، افزود: ارتقای امنیت اجتماعی از مهم ترین ارکانی است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر حفظ حقوق شهروندی در جامعه عنوان داشت: نیروی انتظامی باید با تلاش برای ارتقای امنیت عمومی، جامعه را برای مجرمان، هنجارشکنان و بزهکاران ناامن کند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‎عصر(عج) بروجرد خاطرنشان کرد: عملکرد نیروی انتظامی در راستای برقرای امنیت در جامعه موجب می شود افراد مخل نظم و امنیت، شهرستان را محلی ناامن برای اقدامات مجرمانه خویش بدانند.

حجت الاسلام نجفی بروجردی با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در ایجاد امنیت عمومی بیان داشت: مردم سرمایه های نظام هستند و فراهم کردن امنیت عمومی برای آنان مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی است.

وی افزود: تلاش جهادی، لازمه عینیت بخشیدن به آرمان ها و ارزش های الهی در جامعه اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام نجفی بروجردی در ادامه با تجلیل از فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان بروجرد، بیان داشت: با فعالیت مثبت این دستگاه شاهد افزایش امنیت عمومی در شهرستان بروجرد هستیم./9451/پ203/ب2

ارسال نظرات