۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۳۰۱۷۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران هیچ گاه تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، گفت: دولت آمریکا خود بهتر و بیشتر از هر کس دیگر در دنیا با روحیه نظام و کشور ما آشنا بوده و می‌دانند که در این کشور نه دولت و نه ملت و گروه ها و نهادها ذره ای نسبت به موضوع هسته ای کوتاه نخواهند آمد.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با اشاره به اظهارات اخیر اوباما راجع به مسائل مذاکرات هسته ای، گفت: دولت آمریکا خود بهتر و بیشتر از هر کس دیگر در دنیا با روحیه نظام و کشور ما آشنا هستند که در این کشور نه دولت و  نه ملت و همه گروه ها و نهادها ذره ای نسبت به موضوع هسته ای کوتاه نخواهند آمد، گفت: ملت ایران به هیچ وجه زورگویی های ایادی استکباری را تحمل نخواهند کرد.

 


حجت الاسلام جباری با اشاره به این که آمریکا نشان داده دنباله رو و تابع چشم و گوش بسته رژیم صهیونیستی است، بیان داشت: اگر خودشان هم در مساله انرژی هسته ای بخواهند رژیم غاصب و پلید صهیونیستی این اجازه را به آنها نخواهند داد.

 


امام جمعه چمستان، تصریح کرد: دولت اوباما اخیراً در انتخابات از ناحیه جمهوری خواهان شکست سختی خورده است و موقعیت و اعتبار چندانی ندارد.

 


وی با تاکید براین که جهمهوری اسلامی ایران در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته ای چیزی را از دست نخواهد داد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ما در محاصره و تحریم ایادی استکباری بودیم که آن ها تا به حال مشکلی از کشور  ما را حل نکردند و از این پس نیز چیزی تغییر نخواهد کرد.

 


استاد حوزه علمیه مازندران، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به راه خود که ادامه غنی سازی باشد درحد بالاتر از شرایط فعلی خواهد پرداخت و این به معنای بازنده بودن غرب است، بیان داشت: آن ها چون نتوانستند ایران هسته ای را متوقف کنند که بیش از یازده سال برای پرونده تلاش کرده که ما در مساله  انرژی هسته ای مدیون آمریکا نبوده و نیستیم.

 


امام جمعه چمستان با بیان این که ما مدیون شهدای عزیزمان مثل شهید احمدی روشن ها هستیم که در راستای پیشرفت و تعالی کشورمان گام برداشتند، گفت:  مدیران ما هرگز نباید به وعده های آمریکا دل خوش کرده و بدانند که جنس ایادی استکباری همین است.

 

وی با تاکید بر این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، بیان داشت: امروز ایران اسلامی توانسته است در عرصه های مختلف علمی و فناوری به پیشرفت و توسعه رسیده و از جایگاه ارزنده و والایی برخوردار باشد.

 


حجت الاسلام جباری در بخش دیگری از سخنان خود امنیت کنونی کشور را ثمره حاکمیت ولایت بر کشور بیان کرد و افزود: در جهان کنونی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه کشورهای اسلامی به خاطر نداشتن نعمت ولایت در آشوب به سر می‌برند اما نظام اسلامی زیر سایه ولایت فقیه در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته است.

 


وی با تاکید بر ضرورت تبیین اهمیت و جایگاه ولایت فقیه برای افراد جامعه به ویژه نسل جوان، افزود: امروز دشمنان برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه توطئه کرده و همه اقداماتشان در این راستا انجام می شود ولی روز به روز پیوند مردم و ولایت گسترده تر می شود.

 


حجت الاسلام جباری با اشاره به این که وحدت حول محور ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: همگان باید با وحدت و همدلی در راستای اعتلای نظام مقدس اسلامی تلاش و کوشش ارزنده ای داشته باشند./1314/ت302/ب4

ارسال نظرات