۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۳۰۲۳۱
مسؤول دبیرخانه کانون‌‏های مساجد قم خبر داد؛

اجرای تفاهم‏نامه سال تحصیلی در کانون‏های مساجد استان قم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم از اجرای تفاهم‌نامه سال تحصیلی در کانون‌های مساجد این استان خبر داد و گفت: براساس این تفاهم‌نامه دانش‌آموزان با فراغت بیشتری به دروس خود پرداخته و ارتباط آنان با کانون‌های مساجد قطع نمی‌شود.
کانون مساجد

حجت‌الاسلام سعید روحانی مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از اجرای تفاهم‏نامه سال تحصیلی در بین کانون‏ها مساجد خبر داد و گفت: تفاهم نامه سال تحصیلی تفاهم نامه‏ای است که در طول سال تحصیلی با کانون‏های فرهنگی هنری مساجد به تحریر در می‏آید و هرساله طبق نیاز در دبیرخانه به روزآوری می‏شود.


مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به متنوع بودن تفاهم نامه امسال اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهم‏نامه دانش‏آموزان در طول سال تحصیلی با فراغت بیشتری به دروس خود رسیدگی می‌کنند و ارتباط آنان با کانون‏های مساجد قطع نمی‌شود و در کنار درس و تحصیل به تهذیب خود هم می‌پردازند.


وی ابراز داشت: برنامه‏هایی که در کانون‏های مساجد در طول سال تحصیلی اجرا می‏شود شامل حلقه‏های معرفت، برنامه‏های قرآنی، علمی، تفریحی و اردویی است که بعضی از کانون‏ها به صورت خودجوش برنامه‏ها آموزشی درسی را در مساجد تهیه و تنظیم و حتی بعضی آزمون درسی را در مسجد بین دانش‏آموزان برگزار می‏کنند./978/ت303/ی

ارسال نظرات