۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۲۳۰۲۶۹
نماینده مجلس:

دروغ‌پراکنی شیوه همیشگی دیپلماسی استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دور جدید و حساس مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: مجلس هیچ‌گاه از خطوط قرمزی که رهبر انقلاب در مسأله هسته‌ای ترسیم کرده‌اند عدول نمی‌کند و در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمن از حقوق حقه ملت ایران کوتاه نمی‌آید.
نماينده مردم شهرستان دامغان در مجلس شوراي اسلامي نماينده مردم دامغان در مجلس شوراي اسلامي

عبدالرحمان رستمیان نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، با اشاره به رسیدن مذاکرات هسته‌ای به روزهای پایانی تعیین شده در توافق ژنو و جو مسموم و زیاده‌گویی‌های برخی مسؤولان اروپایی و آمریکایی در آستانه دور جدید مذاکرات در عمان اظهار داشت: نباید از یاد ببریم که رهبر معظم انقلاب از روز اول مذاکرات گفتند که آمریکا و متحدانش قابل اعتماد نیستند و این نکته در عمل به همگان اثبات شد.

 

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان با بیان اینکه حرف‌های موج‌وار، دورغ‌گویی و دروغ پراکنی‌ها، اغراق‌ها و تهدید‌ها و افزودن بر تحریم‌های ظالمانه همه و همه کارهایی بود که بر خلاف توافقاتشان با مذاکره کنندگان کشورمان انجام دادند تا به همه ثابت شود که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد، اضافه کرد: خوی استکباری و سلطه‌گری و زیاده‌خواهی مدعیان دروغین حقوق بشر مذاکرات را از حصول توافقی حقیقی باز می‌دارد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: همچنان معتقدم که تحریم‌ها می‌تواند کشور ما را بسازد مشروط بر اینکه خوب شرایط و داشته‌ها را مدیریت کنیم، کلام رهبری و دلسوزان نظام را در باب اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم و با توجه بیشتر به استعداد‌ها و تولیدات داخلی از وابستگی‌ها بکاهیم.

 

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید دستاورد‌های علمی کشور در حوزه دانش هسته‌ای حفظ و پژوهش‌ها در این زمینه ادامه‌ یابد، تصریح کرد: طرف‌های مذاکره کننده به‌خصوص دولت آمریکا همچون گذشته سعی می‌کنند با بیان مسائل کذب و اعمال فشار رسانه‌ای ملت و مذاکره کنندگان ما را تحت تأثیر قرار دهند.

 

رستمیان با اشاره به پشتیبانی ملت و مجلس در چارچوب فرمایشات رهبری از تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: وزارت امور خارجه و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران تاکنون عملکرد خوبی در مذاکرات داشته‌اند و در آینده نیز باید تا پایان مذاکرات بر حقوق حقه ملت سرافراز ایران تأکید کرده و استوار در مقابل زیاده‌خواهی‌ها بایستند./977/ت302/ب4

ارسال نظرات