۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۳۰۳۲۱

نخستین همایش بسیج و رسانه در مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش بسیج و رسانه صبح امروز در مرکز استان برگزار شد.
سازمان بسيج رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حسینعلی رضایی، مسؤول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران امروز در این همایش که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد گفت: این نخستین همایش مشترک بسیج و رسانه در استان است که با حضور صاحب نظران حوزه رسانه و فعالان این عرصه با همکاری سپاه کربلا استان برگزار شده است.

 

وی افزود: تدوین و ترویج گفتمان ولایت در رسانه‌ها با محوریت بسیج، از اهداف این همایش به شمار می‌رود.

 

رضایی از تشکیل شش کارگروه در این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: «بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری»، «بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی»، «بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره»، «بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی»، «بسیج رسانه، عقلانیت و محاسبه‌گری در نظام اسلامی» و «بسیج، رسانه و مقابله با وهابیت» از جمله مهم ترین مباحث کارگروه‌های همایش است.

 

وی با اشاره به نقش بسیار مهم و تأثیرگذار بسیج و رسانه و رسانه بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی، افزود: باید از ظرفیت‌های بسیج رسانه در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی به خوبی استفاده کنیم.

 

مسؤول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با بیان این که این همایش استانی یک‌روزه در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: در این همایش فعالان رسانه ای بر حسب نوع تخصص، فعالیت و علاقه‌مندی در هر یک از کارگروه‌ها فعالیت خواهند داشت.

 

رضایی با یادآوری این که سازمان بسیج رسانه متولی دعوت از رسانه‌های استان است، گفت: از افرادی که در بخش رسانه صاحب‌نظر بوده و تخصص‌شان در این حوزه است، به عنوان مسئولان کارگروه‌ها استفاده شده است.

 

وی ادامه داد: هر ساله این همایش که محور آن مطالبات مقام معظم رهبری است، در سراسر استان‌ها برگزار خواهد شد و از فعالان عرصه رسانه بسیج تقدیر به عمل خواهد آمد./950/پ203/ب1

ارسال نظرات