۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۳۰۳۷۵
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

ملت عاشورایی ایران اسلامی تسلیم زیاده خواهی غرب نمی شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران امامزادگان را نماد تقابل با ظلم، ستم، استکبار و ظلم ستیزی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران این ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را از این فرهنگ علوی و عاشورایی آموخته است.
مديرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جویبار، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران امروز در طرح مودت و بصیرت عاشورایی در امامزاده سید زین العابدین(ع) شهرستان جویبار گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا در انقلاب اسلامی ایران جایگاه آموزه های دینی و امامزادگان و بقاع متبرکه والا و دارای ارزش فراوانی است.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: امامزادگان پرچمدار دیانت، معنویت و انتقال دهنده اندیشه و افکار اهل بیت(ع) و تفکر عاشورایی بوده و جایگاه ویژه ای در دین و مبانی دارند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با اشاره به سخنی از حضرت آیت الله جوادی آملی بیان داشت: امام زادگان حق حیات برگردن ما داشته و حیات دینی، عاشورایی و انقلابی ما مدیون اهل بیت(ع) و امامزادگان است.

 

وی امامزادگان را نماد تقابل با ظلم، ستم، استکبار و ظلم ستیزی دانست و افزود: ملت بزرگ ایران این ظلم ستیزی و استکبار ستیزی را از این بزرگواران آموخته است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که در کنار امامزادگان باید مردم در آرامش زندگی کرده و مقام معظم رهبری نیز می فرمایند امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، ادامه داد:  وظیفه همه مردم و مدیران بسیار سنگین بوده و همه باید برای اجرایی شدن این اوامر تلاش کرده و مشارکت داشته باشند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران کار در امامزادگان را بسیار اثرگذار دانست و افزود: کسانی که در امامزادگان و بقاع متبرکه حضور پیدا می کنند بیشتر از دیگر اماکن مذهبی است و در این اماکن هر انسانی با هر فکری و هر صنفی حضور پیدا کرده و این نشان دهنده ولایت مداری مردم جامعه است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که وقف یک نهاد اجتماعی، دینی، مذهبی و اقتصادی است، بیان داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه دو کار بزرگ وقف و امامزادگان را عهده‌دار است.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: خدمت به وقف و امامزادگان خدمت به اهل بیت(ع)، قرآن، اسلام و خدمت به اندیشه‌های ناب محمدی(ص)، خدمت به حیات زنده بشری و خدمت به توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

 

وی با اشاره به مشارکت مردم و خیران، گفت: در استان مازندران 200 پروژه امامزادگان و بقاع متبرکه در حال بازسازی است که بین 50 تا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و بیش از 45 میلیارد تومان هزینه شده و بیشترین مساعت آن از سوی خیرین و مردم بوده است.

 

حجت الاسلام علیزاده افزود: هر قدمی که در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی قرآنی و معنوی و ساخت و ساز این اماکن برداشته شود بسیار ارزشمند و ماندگار است و هرکس در این میدان وارد شد احساس امنیت و آرامش می کند و این خدمت به قرآن و اسلام است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات