۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۳۰۴۱۰
رییس سازمان صدا و سیما:

فتنه 88 ترفند دشمن در مقابل قدرت نظام بود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان صدا و سیما، گفت: ترفند و حیله دشمن در مقابل قدرت نظام ایران فتنه سال 88 بود که در مقابل این ترفند بیداری اسلامی در کشورهای جهان اسلام به وجود آمد.
محمد سرافراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد سرافراز رییس جدید سازمان صدا و سیما در مراسم معارفه خود که امروز سه شنبه 20 آبان ماه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: مردم آمریکا بیش از 11 ساعت از وقت خود را صرف تلویزیون، اینترنت، موبایل هوشمند و سایر وسایل ارتباطی می کنند و به این ترتیب قدرت پردازش اطلاعات در دنیا به شکل جهانی انجام می شود.

 

وی افزود: به این ترتیب این وسایل ارتباطی حاکمیت دنیا را مخدوش می کند و هدف آن شناخت تک تک آدم ها است و به این ترتیب آنها را تفسیر و تغییر می‌دهد، از این رو نخبگان باید جمع شوند و در اتاق های تولید فکر این پدیده ها را بشناسند و راه برون رفت از آن ها را کشف کنند، غیر از این ما در رسانه ملی به معنی کلان در انفعال خواهیم بود.

 

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه باید آگاهی در سبد مردم افزایش یابد گفت: صدا و سیما رسانه متمرکز در جهان است و رسانه ملی برای انجام ماموریت نیاز به چابک سازی و تحول در ساختار نیروی انسانی کارآمد دارد.

 

وی توسعه کمیت و کیفیت کار رسانه ملی را لازم دانست و گفت: البته کیفیت برای ما مهمتر از کمیت است، چرا که امروزه خود مخاطبان جدول پخش برنامه ها را در اختیار دارند و تعیین می کنند که چه برنامه ای را تماشا کنند، از این رو باید تحولی ایجاد شود که شخص خود برنامه را تماشا کند.

 

سرافراز با اشاره به دیدگاه تحول منطقه ای و بین المللی گفت: با اشغال عراق و افغانستان توسط نیرو های آمریکایی تدابیر جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری تهاجم نظامی آمریکایی ها را شکست داد.

 

وی ادامه داد: ترفند و حیله دشمن در مقابل قدرت نظام ایران فتنه سال 88 بود که در مقابل این ترفند بیداری اسلامی در کشور های جهان اسلام به وجود آمد، دشمن سعی کرد که با جنگ داخلی و مذهبی در کشورهای اسلامی ناکامی خود را جبران کند که این باز نیز موفق نشد و جوامع اسلامی اعم از شیعه و سنی به مبارزه با جریان های تکفیری و داعش برخاستند./818/پ202/ب4

ارسال نظرات