۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۳۰۴۱۷
فرمانده سپاه عاشورا:

دشمن در جنگ نرم، هویت شیعه را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان با بیان این‌که انحراف عقیدتی و هویتی طرح دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران است، گفت: دشمن در جنگ نرم، هویت شیعه را نشانه گرفته است.
سردار غلام‌عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگرکریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع تعدادی از بسیجیان مساجد تبریز با بیان این‌که دشمن در جنگ نرم، هویت شیعه را نشانه گرفته است، اظهار داشت: سیاست دشمن اختلاف میان مذاهب اسلامی در منطقه با استفاده ابزاری از گروهک‌های تروریستی افراط‌گرا است.


وی با بیان این‌که دشمن می خواهد عده ای از مردم به راحتی شرف خود را معامله کنند و تئوری آندلوس را بار دیگر اما در ایران پیاده کند، خاطرنشان کرد: انحراف عقیدتی و هویتی طرح دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی ایران است، طرحی که به دنبال آن است برای حذف اسلام مردم همراه دشمن شود.


سردار کریمیان اصلی ترین عامل درگیری استکبار با انقلاب اسلامی را ماهیت استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری آن دانست و گفت: برای شرق و غرب بسیار سخت است که ملتی بدون سلطه‌پذیری، حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را که توسط سلطه‌گران پشتیبانی می شد، مضمحل کرده و با شعار "هیهات من الذله" و عدم سازش با یزیدیان زمان انقلابی جهانی شکل دهند.


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به واقعه عاشورا ادامه داد: مبانی "لا حول ولا قوه الا بالله" که در کربلا توسط قمر منیر بنی هاشم(ع) مطرح شد همان تئوری "(نه شرقی نه
غربی جمهوری اسلامی" به عنوان اصلی ترین استراتژی جمهوری اسلامی قرار گرفته است، این امر موجب شد در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار با همه قوایش به جنگ تمام عیار علیه ملت ایران وارد عمل شود.


وی با بیان این‌که ترور و تهدید در اوایل انقلاب ماهیت ضداسلامی و ضدایرانی دشمنان را آشکار کرد، ادامه داد: بعد از ناکامی دشمن از این توطئه، با تفرقه میان قومیت ها و راه‌اندازی فتنه ها و تفرقه های با عنوان خلق بلوچ سپس خلق ترکمن، خلق عرب در اهواز و خلق مسلمان درشمال‌غرب و آذربایجان به سیاست های خصمانه خود ادامه دادند تا جایی که محراب و منبر شهید مدنی (ره) را به آتش کشیدند.


این آزاده دوران دفاع مقدس گفت: گروهک فرقان سران و افراد مؤثر انقلاب را به شهادت رساند و امام خامنه ای را مورد سوءقصد قرار داد، سازمان منافقین، چریک های فدایی خلق (اقلیت و اکثریت)، حزب توده، حزب رنجبران، حزب زحمت کشان، حزب کارگران، جنبش مسلمانان مبارز و گروه های دیگر دست در دست هم دادند و خواستند فتنه قومیت ها را طوری دیگر ادامه دهند که باز هم شکست خوردند.


وی ادامه داد: هریک از این تحرکات سیاسی می توانست یک انقلاب و نظام نوپا را از پای در آورد. گروهک منافقین دست در دست بنی صدر ملعون رییس جمهور لیبرال مسلک داده و تلاش کردند نظام اسلامی ایران را رو به اضمحلال بکشانند، ولی عاقبت مجبور شدند به دامان اربابشان آمریکا پناه ببرند و فرارکنند.


سردار کریمیان با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله علیه ایران افزود: 44 کشور در کنار صدام با ملت ایران وارد جنگ شده بودند، اما صدام و هم پیمانانش ابتدا 15 هزار کیلومتر از خاک کشور اسلامی را تصرف کرده و مردم بی گناه ایران را زیر بمباران خود قرار دادند، ولی ظهور و بروز مقاومت مردمی ناچار به عقب نشینی از خاک کشور ایران اسلامی شدند.


فرمانده سپاه عاشورا افزود: در اواسط جنگ؛ بنی صدر که فرماندهی کل قوا را نیز بر عهده داشت، با تفکر لیبرالیستی خود مبنی بر عدم حضور مقاومت مردمی برای مقابله با دشمن، مانع ایجاد وحدت بین نیروهای کلاسیک یعنی ارتش و مردم شد. چنانکه صراحتا می گفت؛ ما زمین می دهیم و زمان می گیریم و در کوه‌های لرستان مقاومت خواهیم کرد. اما با ورود مجلس و درایت امام (ره) این توطئه خنثی شد.


سردار کریمیان محتوای جنگ نرم راهمان محتوای جنگ سخت و نیمه سخت دانست و گفت: در اوایل دهه هفتاد، امام خامنه ای برای اولین بار عبارت تهاجم فرهنگی را وارد ادبیات سیاسی ایران کردند. ولی متاسفانه برخی از مسؤولان نهادهای فرهنگی متوجه این جنگ تمام عیار نشدند. بعدها ایشان از عبارات شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و عبارت قتل عام فرهنگی استفاده فرمودند.


وی گفت: عده ای می گفتند؛ تهاجم فرهنگی یک توهم است. در جنگ نرم، هویت ها نشانه گرفته شده است و سیاست دشمن اختلاف افکنی برای حکومت است. تنها جنگی که اسرای آن با دشمن همراه می شوند، جنگ نرم است. بعد از بیست سال تازه عده ای متوجه شده اند که آقا چه می فرموده اند؟ و جریان جنگ نرم در مراحل و اشکال مختلف ادامه دارد و هدفش از بین بردن اقتدار ملی نظام اسلامی است./935/پ202/ب3

ارسال نظرات