۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۲۳۰۴۳۱
امام جمعه بیرانشهر:

پیشرفت در گرو برقراری امنیت اجتماعی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بیرانشهر با بیان این که امنیت اجتماعی موجب رشد در عرصه های گوناگون می شود، نقش نیروی انتظامی را در برقراری امنیت اجتماعی بسیار مهم دانست.
پليس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام محمد نظری، امام جمعه بیرانشهر، عصر امروز، در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، از نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در خرم آباد به ویژه شهرستان بیرانشهر  قدردانی کرد.

وی با بیان این که وظیفه اصلی پلیس تأمین نظم و امنیت عمومی است، افزود: امنیت اجتماعی موجب رشد در عرصه های گوناگون می شود.

حجت الاسلام نظری در ادامه تصریح کرد: سلب امنیت عمومی بزرگ ترین فاجعه برای ملت رو به رشد و پیشرفت است که باید از به وجود آمدن جلوگیری کرد.

وی با اشاره به این که انتخاب جانشین پیامبران در زمان گذشته نیز برای حفظ امنیت در جامعه بوده است، خاطرنشان کرد: برقراری امنیت اجتماعی مسأله ای همیشگی و ضروری است.

امام جمعه بیرانشهر با اشاره به آیات و روایات، یادآور شد: امیرالمؤمنین(ع) یکی از اهداف بلند تشکیل حکومت اسلامی را تأمین و برقراری امنیت در جامعه می داند.

وی با بیان این که آحاد مردم جامعه در برقراری امنیت عمومی نقش بسزایی دارند، افزود: در این راستا نیروی انتظامی مهم ترین نقش را برعهده دارد.

حجت الاسلام نظری در ادامه تصریح کرد: امروزه به حول و قوه الهی نیروی انتظامی یکی از دستگاه‌های مردمی و به عنوان نیرویی خدمتگزار شناخته شده است.

امام جمعه بیرانشهر با اشاره به نقش پلیس در برقراری، حفظ و نگهداری امنیت در جامعه تأکید کرد: این نهاد باید راه هایی را در پیش بگیرد که بتواند به این هدف مهم دست یابد.

وی در ادامه یادآور شد: در ایران اسلامی، به ویژه استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد شاهد امنیت پایدار و در خور و شأن مردم کشورمان هستیم./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات