۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۲۳۰۵۶۰
استاد حوزه علمیه آمل:

حرکت در مسیر رهبری سبب عزت و سربلندی نظام اسلامی می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که حرکت در مسیر رهبری سبب عزت و سربلندی نظام اسلامی می شود، گفت: بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب در هر عصر و زمانی سبب عزت و عظمت نظام ما خواهد شد که هر زمانی از روحانیت و رهبری جدا شویم عرصه را می بازیم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل امروز در جمع طلاب حوزه علمیه این شهرستان گفت: استکبارستیزی ملت ایران برگرفته از پیام عاشورایی است که موجب عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی در عرصه جهانی شده است.

 

وی به اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا در خصوص ایران اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: این سخنان اوباما در مقام و منزلت آمریکا و نه ایران است و این کشورها تنها خود را منادی حقوق بشر می دانند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که ملت ایران هیچ گاه تسلیم زورگویی های ایادی استکباری نمی شود، افزود: ملت ایران همواره بر سر ارزش ها و اصول گرانقدر خود ایستاده و اهتمامی ارزنده در این راستا دارد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که غرب که خود را منادی نجات بشریت می داند به این مسأله اشاره می کند تحریم ها سبب شده تا ایران در میز مذاکره حاضر شود که اعتقادی بی ارزش است، تصریح کرد: ما هیچ گاه به دنبال بمب اتمی نبوده که مقام معظم رهبری نیز به این امر اشاره کردند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای باید همه توان خود را در جهت دفاع از منافع ملی به کار گیرد، گفت: اگر در این مسیر ارزنده و ارزشمند حرکت نکنیم سبب ضرر و خسران برای ما بوده و از مسیر والای خود منحرف خواهیم شد.

 

وی با اشاره به این که حرکت در مسیر رهبری سبب عزت و سربلندی نظام اسلامی می شود، گفت: بهره گیری از رهنمودها و تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب در هر عصر و زمانی سبب عزت و عظمت نظام ما خواهد شد که هر زمانی از روحانیت و رهبری جدا شویم عرصه را می بازیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: شهدای گرانقدر نظام اسلامی با همه اعتقاد خود در برابر حربه های دشمنان قرار گرفته و ما نیز با همان اعتقاد قلبی و باطنی آمریکا را شیطان بزرگ می دانیم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که ملت ایران اعتماد و اعتقادی به آمریکا ندارد، گفت: آن چه از آمریکا دیدیم سراسر بی اعتمادی بوده که شعار بر سر زبان های ما همان مرگ بر آمریکا است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که دسیسه ها و نقشه های آمریکا براساس دستورات رژیم غاصب صهیونیستی است، بیان داشت: رژِیم غاصب صهیونیستی یک غده سرطانی است که این ایادی استکباری به دنبال فتنه انگیزی هستند.

 

حجت الاسلام تقی زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش سران فتنه برای تطهیر خود، گفت: فتنه گران باید بدانند ملت ایران اسلامی هیچ گاه ظلم آنها به نظام را فراموش نکرده اند و همواره گوش به ولایت سپرده اند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که ولایت پذیری ضامن تعالی نظام اسلامی است، بیان داشت: آحاد ملت و مدیران ایران اسلامی باید در تلاش بوده تا رهنمودها و تدابیر گرانقدر مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف را محقق کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات