۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۲۳۰۵۷۹
سردار شریف:

گفتمان ولایت نسخه شفابخش بشریت است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: گفتمان انقلاب و ولایت بر خلاف گفتمان های غربی و شرقی به دلیل تطابق با فطرت بشری جامعه را سیراب می کند.
سردار رمضان شريف

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار رمضان شریف، مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران ظهر امروز در همایش بسیج و رسانه گفتمان ولایت را اصلی ترین دلیل مخالفت آمریکا و استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: آمریکا و غرب به اثربخشی گفتمان ولایت که برگرفته از قرآن کریم و وحی الهی است، پی برده اند و از نفوذ و گسترش آن ابا دارند.

 

 

وی گفتمان ولایت را نسخه شفابخش بشریت خواند و افزود: پیام های انقلاب اسلامی به سبب انطباق با فطرت بشری بر گوش و جان می نشیند که این انطباق پذیری با فطرت بشرس بزرگ ترین عامل محبوبیت گفتمان انقلاب و ولایت است.

 

سردار شریف گفت: گفتمان انقلاب و ولایت بر خلاف گفتمان های غربی و شرقی به دلیل تطابق با فطرت بشری جامعه را سیراب می کند.

 

معاون فرمانده کل سپاه در روابط عمومی گفت: تازگی و طراوت فرمایشات امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نمونه ای بارز از گفتمان انقلاب و ولایت است که می‌تواند جغرافیای مخاطب را تأمین کند.

 

وی با اشاره به گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد:  در این مدت کشوری که تحولات، تصمیم‌گیری‌ها، بینش و جهت‌گیری ‌های سیاسی آن بیشتر رسانه ای شده، جمهوری اسلامی ایران بوده است که می توان گفت؛ این گفتمان انقلاب اسلامی است که دنیا را در برابر خود به زانو در آورده است.

 

سردار شریف با اشاره به تلاش دشمن در عرصه هجمه نرم و فرهنگی گفت: همه باید برای مقابله با آثار تخریبی این جنگ تلاش کنیم که البته نقش رسانه ها و مطبوعات خطیر و سنگین تر است.

 

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به تلاش رسانه های بیگانه در ارائه چهره ای خشن و ضدانسانی از اسلام تصریح کرد: رسانه های داخل کشور باید در برابر این هجمه مقابله کرده و تمام توان خود را برای تنویر افکار عمومی و ایجاد امنیت پایدار در اذهان مردمی به کار گیرند.

 

وی با انتقاد از عملکرد رسانه های داخلی در 35 سال گذشته، گفت: متأسفانه رسانه‌های داخلی جمهوری اسلامی تا به امروز نتوانسته‌اند چهره خیانت ‌بار استکبار جهانی را به درستی به تصویر کشیده و عملکرد نظام را در ابعاد مختلف به خوبی تبیین کنند.

 

دستگاه دیپلماسی کشور برای تثبیت ارزش های انقلاب تلاش کند

 

مسؤول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: دستگاه دیپلماسی کشور باید بسیجی وار برای تثبیت ارزش‌های انقلاب در جوامع بین المللی تلاش کند.

 

وی بر لزوم ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ دینی و ارزشی بوده و در این میان رسانه‌ها باید به امنیت عمومی و ملی جامعه توجه داشته باشند و در این راستا مطالب خود را منتشر کنند.

 

سردار شریف با اشاره به القای ناتوانمندی نظام دینی در اداره کشور، تصریح کرد: رسانه ها باید در برابر این تفکر القایی دشمن که نظام دینی در اداره کشور ناتوان بوده و روح نشاط و امید را در جامعه از بین می برد، باید با تمام توان نسبت به تبیین صحیح عملکرد نظام در زمینه های مختلف قدم بردارند.

 

شریف تأکید کرد: خروجی رسانه ها باید به گونه ای باشد که کارآمدی نظام را به صورت جدی به تصویر کشیده و در جهت ترویج فرهنگ و ارزش ‌های انقلاب اسلامی باشد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم تعدادی از فرهیختگان و طلایه ‌داران جبهه رسانه آذربایجان غربی مورد تجلیل قرار گرفتند. /936/پ202/ب3

ارسال نظرات