۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۳۰۶۹۲
مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی مطرح کرد؛

احیای موقوفات دغدغه اصلی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: با توجه به اهمیت امر وقف در رفع مشکلات جامعه، احیای موقوفات از مهم ترین دغدغه های این اداره کل است.
حجت الاسلام مصائبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه چالدران اظهار کرد: در حال حاضر حدود 6 هزار موقوفه در استان وجود دارد و در سایه تلاش همکاران روز به روز شاهد افزایش موقوفات جدید در سطح استان هستیم.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت وقف از منظر اسلام گفت: احیای موقوفات مهم ترین دغدغه اوقاف و امور خیریه است.

 

 

حجت الاسلام مصائبی خواستار همکاری بیشتر مسؤولان در جهت احیای موقوفات در شهرستان ها شد و از فرمانداری شهرستان چالدران به علت حمایت از وقف قدردانی کرد.

 

 

حجت الاسلام صفر یوسف زاده، امام جمعه چالدران نیز در این مراسم با تبیین اهمیت وقف و جایگاه آن در دین مبین اسلام اظهار داشت: وقف از نظر اسلام در رحمتی است که باید مردم خود متولی آن باشند.

 

 

کریم حسین زاده، فرماندار چالدران نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی های شهرستان، گفت: چالدران نیازمند تلاش مضاعف همکاران در بخش های مختلف است که اداره اوقاف و امور خیریه نیز از این امر مستثنا نیست.

 

 

در ادامه مراسم ضمن قرائت حکم انتصاب، از زحمات عبدالله زاده، سرپرست اسبق اداره اوقاف و امور خیریه چالدران قدردانی و دولتی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

 

 

گفتنی است، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه چالدران با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، امام جمعه و فرماندار چالدران و جمعی از مسؤولان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد./936/پ202/ب4

ارسال نظرات