۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۳۰۷۲۲
مدیر تبلیغات اسلامی قاین:

دشمنان به دنبال ترویج اسلم آمریکایی در منطقه هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام علیپور باگفت: دشمنان انقلاب تصمیم دارند به هر راهی که شده رنگ اسلام را از منطقه پاک و اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی کنند.
بررسي تاريخ شفاهي دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام احمد علیپور، استاد حوزه علمیه و مدیر اداره تبلیغات اسلامی قاین، امروز در یادواره شهدای این شهرستان با بیان این‌که اجرای ارزش های اسلامی در نظام مرهون خون شهداست، گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر از ثبات و امنیت در منطقه برخوردار بوده به واسطه از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

 

وی گفت: شهیدان با حفظ انقلاب و ارزش های اسلامی برای همیشه خود را جاودان کردند و امروز اگر می خواهیم حرمت خون شهدا را حفظ کنیم و انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی امام زمان(عج) متصل کنیم، باید با انجام رسالت امر به معروف و نهی از منکر زمینه اجرای درست احکام اسلامی و دوام انقلاب را فراهم کنیم.

 

وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب تصمیم دارند به هر راهی که شده رنگ اسلام را از منطقه پاک و اسلام آمریکایی را جایگزین اسلام ناب محمدی کنند، گفت: دشمن از هر ابزاری برای این کار استفاده می کند و تنها روشی که می توان با دشمن مقابله کرد، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انجام رسالت امر به معروف و نهی از منکر است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی قاین با بیان این‌که زنده کردن یاد شهدا در جامعه، زنده کردن سبک زندگی و رفتار آنها در میان نسل جوان است، گفت: از آن جایی که سبک زندگی شهدا، اسلامی بوده، ساده زیستی را در میان نسل جوان زنده می کند و می توان به وسیله این سبک زندگی زمینه ترویج فرهنگ اسلامی را در تمامی شئون خانواده، ازدواج، کسب کار و اقتصاد و اجتماع فراهم کرد.

 

حجت الاسلام علیپور با اشاره به این‌که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند، گفت: ملتی که در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند و شهید می‌دهد و با ظلم مقابله می‌کند؛ انقلابش بیمه است.

 

وی افزود: امروز در قرن بیست و یکم گروه‌های تروریستی تکفیری بزرگ‌ترین جنایت‌ها را در کشورهای اسلامی انجام می‌دهند، زنان را به بردگی می‌گیرند و کشورهای غربی که دم از حقوق بشر می‌زنند به این جنایت های وحشیانه هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی قاین ادامه داد: به برکت خون شهیدان امروز ایران اسلامی در امنیت کامل قرار دارد و برای این امنیت ملت ایران بهای بزرگی داده ‌و وظیفه همگان است که از دستاوردهای این انقلاب دفاع و حراست کنند.

 

 حجت الاسلام علیپور با اشاره به این‌که در دورانی دفاع از کشور به حضور در جبهه‌های جنگ بستگی داشت، گفت: امروز دفاع از دستاورد‌های انقلاب به مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و ترویج سبک زندگی اسلامی و رسالت جهانی و همگانی امر به معروف و نهی از منکر وابسته است./968/پ203/ب3

ارسال نظرات