۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۲۳۰۷۲۳
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فردوسی:

وزارت علوم جای فتنه انگیزی نیست

خبرگزاری رسا ـ دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گفت: رییس جمهور گزینه اصلی و انقلابی را برای وزارت علوم معرفی کند چرا که وزارت علوم جای فتنه انگیزی نیست.
فتنه

علی ناصری، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: آقای رییس جمهور گزینه اصلی و انقلابی را برای وزارت علوم معرفی کند چرا که وزارت علوم جای فتنه انگیزی عده ای خاص نیست.

 

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی، عملکرد روحانی را در تضاد با اعتدال دانست و تصریح کرد: انتخاب آقای روحانی نباید تحت تأثیر احزاب قرار گیرد و معرفی افرادی که سوابق مناسبی ندارند، نشان از این دارد که رییس جمهور نقش زیادی در معرفی وزرا ندارند و اگر دارند، باید در تعریف اعتدالی که ایشان مطرح کرده اند تجدید نظر کرد.

 

وی افزود: بازی احزاب منحله و عناصر دخیل در فتنه اینگونه طراحی شده است که با گزینه هایی که قطعا مجلس به آن ها رأی نخواهد داد به مجلس معرفی شوند تا افکار عمومی را نسبت به مجلس بدبین کرده و عملکرد مجلس را افراطی معرفی کنند.

 

ناصری تأکید کرد: آقای روحانی ببینند که از این روند کسانی جز ضد انقلاب لندن نشین و یا پیاده نظام های آن ها در داخل کشور سود می برند؟.

 

این فعال دانشجویی اظهار کرد: نمایندگان مردم قاطعانه به وظیفه شرعی خود عمل کنند و اگر به این نتیجه رسیدند که گزینه های پیشنهادی کوچک ترین ارتباطی با فتنه88 دارند، از حقوق مردم دفاع کنند چرا که این رسالت اصلی نمایندگان است./820/ت302/ب5

 

ارسال نظرات