۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۲۳۰۷۸۱
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها(99)

نماینده مردم ساری: مخالفان طرح امر به معروف با احکام الهی زاویه دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ساری در مجلس با بیان این که متأسفانه برخی نگاهی بدبینانه نسبت به حفظ اصول و ارزش های دینی دارند، تأکید کرد: این گونه افراد به حتم با احکام الهی مشکل دارند.
رمضان شجاعي نماينده مجلس در غرفه رسا در نمايشگاه مطبوعات وخبرگزاري ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید رمضان شجاعی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با مهم ارزیابی کردن تصویب و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسائل مهم و بنیادین جامعه اسلامی و مورد تأکید اسلام ناب است.

 

وی با اشاره به برخی اظهار نظرات غیر اصولی در کشور و پیوند زدن بررسی قانون امر به معروف و نهی از منکر با جریان اسید پاشی تأکید کرد: بررسی و تصویب این قانون هیچ ارتباطی با مسأله اسید پاشی ندارد، چون مقوله امر به معروف و نهی از منکر مسأله بسیار فراتر از اظهار نظرهای معمول در جامعه است.

 

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان این که قیام عاشورا و تلاش های امام حسین(ع) در جهت احیا و گسترش امر به معروف و نهی از منکر بود، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران نیز به عنوان ادامه دهنده نهضت عاشورا امروز وظیفه دارد آرمان ها و ارزش های عاشورایی را در جامعه حفظ و پاسداری کند.

 

شجاعی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر همانند نماز زیبا و ارزشمند است، تصریح کرد: نباید این فریضه ارزشمند دینی با دیگر مسائل همتراز دانست.

 

وی با اشاره به این که تنها یک بخش از فریضه امر به معروف و نهی از منکر به حوزه فرهنگی مربوط می شود، گفت: این فریضه دینی در بسیاری از مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان این که متأسفانه برخی نگاهی بدبینانه نسبت به حفظ اصول و ارزش های دینی دارند، تأکید کرد: این گونه افراد به حتم با احکام الهی مشکل دارند.

 

شجاعی با تأکید بر این که عده ای برای بهره برداری سیاسی به دنبال پیوند زدن مسأله امر به معروف و نهی از منکر با جریان اسید پاشی هستند، خاطرنشان کرد: این جریان با برخی جریان سازی ها به دنبال مخدوش کردن فضا هستند.

 

وی با بیان این که علیرغم تلاش های منفی صورت گرفته این نگاه ها منجر به شکست شده است، افزود: قانون امر به معروف و نهی از منکر با قوت و جدیت بیشتری در مجلس در حال پیگیری است.

 

نماینده مردم ساری در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن عملکرد ضرغامی در دوران ریاست وی بر سازمان صدا و سیما گفت: آقای ضرغامی در مناسبت ها، موضوعات انقلابی، دینی و به ویژه فتنه 88 خوب عمل کرد.

 

وی همچنین با بیان این که رییس جدید صدا و سیما از مدیران برجسته و ارزشی صدا و سیما محسوب می شود، افزود: آقای سرافراز نسبت به سازمان و مأموریت های آن آشنایی خوبی دارد./950/پ200/ج

ارسال نظرات