۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۳۰۹۹۷
بازیگر سینما و تلویزیون:

انتخاب چادر را پیروی از حجاب حضرت زهرا می‌دانم

خبرگزاری رسا ـ بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، انتخاب چادر را پیروی از حجاب حضرت فاطمه زهرا(س) خواند و گفت: حجاب موجب ارزش بخشی به شخصیت بانوان است و من با توجه به فطرتم به ارزش‌ها و اصالت خانوادگی‌ام بازگشته‌ام و بهترین پوشش را آگاهانه انتخاب کرده‌ام.
الهام چرخنده بازيگر سينما و تلويزيون

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز حجاب ریحانه‌النبی(س)، الهام چرخنده، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون بعد از ترخیص از بیمارستان اظهار داشت: با لطف و عنایت خداوند و دعای مردم از لحاظ روحی و جسمی در شرایط مناسبی هستم؛ سلامتی‌ام را به دست آورده‌ام و فعالیت‌های فرهنگی‌ام را پیگیری می‌کنم.



همچنین خانم چرخنده، انتخاب چادر را پیروی از حجاب حضرت فاطمه زهرا(س) خواند و تأکید کرد: حجاب موجب ارزش بخشی به شخصیت بانوان است و من با توجه به فطرتم به ارزش‌ها و اصالت خانوادگی‌ام بازگشته‌ام و بهترین پوشش را آگاهانه انتخاب کرده‌ام.



این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون یادآور شد: من سفرهای بسیاری به شهرهای مختلف کشور و شبکه‌های استانی صدا و سیما داشته‌ام و مردم نجیب ایران را مقید و پایبند به فرهنگ و ارزش‌های دینی می‌دانم که در جهت ارتقای خود آگاهی و آشنایی دختران و بانوان ایرانی با اعجاز قرآن و حجاب حضرت زهرا(س) فعالیت‌ می‌کنم.



همچنین در ادامه، خبرنگار پایگاه خبری حجاب ریحانه‌النبی(س) قم از این بازیگر ارزشی و محبوب سینما و تلویزیون دعوت به عمل آورد که طی فرصتی از این پایگاه دیدار به عمل آورده و در جریان فعالیت‌ها و دغدغه‌های این مرکز قرار بگیرند.



لازم به ذکر است که پایگاه خبری حجاب همچون مردم متدین و حامی ارزش‌های اسلامی در طول دوره بستری این بازیگر ارزشی سینما و تلویزیون، جویای احوال وی بوده است.



گفتنی است؛ خانم چرخنده به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون، حجاب و پوشش را آگاهانه انتخاب کرده و آن را ارزش می‌داند و به دلیل این انتخاب مقدس از طرف برخی سینماگران و رسانه‌های وابسته، مورد انتقاد و اهانت قرار گرفته است.



این بازیگر محبوب سینما و تلویزیون با توجه به جنگ رسانه‌ای غرب، علیه حجاب بانوان و ارزش‌های دینی با عمل شجاعانه‌ و برگرفته از اعتقاد دینی‌اش، بانوان را به صورت عملی به حفظ این ارزش فردی و اجتماعی دعوت می‌کند.


در پایان لازم به یادآوری است که نهادهای فرهنگی و رسانه‌های مذهبی به‌ویژه رسانه ملی از اقدام شجاعانه و ارزشی این بانوی محجبه و فرهیخته حمایت کنند و از تجربه حرفه‌ای و چندین ساله وی برای ساخت فیلم‌هایی در موضوعات فرهنگی به‌ویژه حجاب و عفاف در سینما و تلویزیون بهره بگیرند و نگذارند که این گونه فریادها در فضای بی‌توجهی و بی‌تفاوتی به ارزش‌های فرهنگی و اسلامی خاموش شود و مورد بی‌مهری و هجمه رسانه‌های وابسته داخلی و خارجی قرار داشته باشند./908/د101/ی

ارسال نظرات