۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۳۱۰۰۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

تأمین منافع رژیم صهیونیستی هدف نهایی آمریکا در مذاکرات است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که امروز دنیا به توطئه افکنی های آمریکا و همپیماناش در برابر پرونده هسته ای ایران پی برده است، تصریح کرد: همه توان و تلاش آمریکا در مذاکرات هسته ای تأمین منافع رژیم صهیونیستی است.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه علمیه آمل امروز در جمع مدیران بخش دابودشت با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: بصیرت و بینش باید در وجود همه ما قرار داشته و آن را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

وی با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت راهشگای اهداف نظام اسلامی است، بیان داشت: آموزه عزت و مقاومت جزیی از برنامه های ما بوده و انرژی هسته ای که امروز برای ما رقم خورده با خون های پاک شهدای ایران زمین حاصل شده و به قله افتخار رسیدیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دشمنان نمی توانند عزت و عظمت نظام اسلامی را ببینند، ادامه داد: باید در مذاکرات سخنان گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نرمش قهرمانانه مورد توجه بوده و به این نکته دقت داشته باشیم که آمریکا شیطان بزرگ است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که روحیه آمریکا بر بی اعتمادی نسبت به نظام اسلامی بوده و هیچ گاه از این رویکرد خود عقب نشینی نخواهد کرد، گفت: نظام اسلامی به دنبال تحقق عزت و سربلندی بوده و حق و حقوق مسلم مردم ما در مسیر انرژی هسته ای است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که ایران اسلامی در چند سال اخیر همکاری گسترده ای با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای اثبات حقانیت خود داشته است، خاطر نشان کرد: اما متأسفانه غربی ها علیرغم صداقت ایران اسلامی همچنان بر ادعاهای پوچ و توخالی خود تأکید دارند.

 

وی با بیان این که امروز دنیا به توطئه افکنی های آمریکا و همپیماناش در برابر پرونده هسته ای ایران تصریح کرد: همه توان و تلاش آمریکا در مذاکرات هسته ای تأمین منافع رژیم صهیونیستی است.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تأکید براین که ملت مقتدر ایران اسلامی به هیچ عنوان زیربار زیاده خواهی های آمریکا نخواهند رفت، ادامه داد: ایران اسلامی در دفاع از حقوق به حق خود استوار و ثابت قدم است.

 

حجت الاسلام تقی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که مدیران باید عمل گرایی را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: مدیران باید در نظام اسلامی در خدمت مردم بوده و اهتمام خود را در این راستا قرار دهند که بسیار اثرگذار و ثمربخش است.

 

وی با اشاره به این که ارتباط مدیران و مردم باید هر روز بیش تر شود، بیان داشت: مدیران هیچ گاه نباید با مردم فاصله داشته باشند که این امر سبب ناراحتی مردم خواهد شد و این یک دغدغه ای است که باید محقق شود.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که وحدت و همدلی مدیران زمینه ساز پیشبرد خوب امور است، افزود: کارهای خوبی در حال انجام شدن است که باید بدانیم مردم ما بیشتر از این ها حق داشته و در همه عرصه های مورد نیاز حضوری فعال و با بصیرت داشته اند که باید اقدامات بیش تر برای آنان صورت گیرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که ملت ایران در مسیر بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه قرار دارند، گفت: بهره گیری از رهنمودهای رهبری نظا همواره به عنوان اصلی اساسی و ارزشمند باید مورد توجه باشد.

 

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردمی در عزاداری سرور و سالار شهیدان، بیان داشت: ملت ایران عشق و ارادتی ارزنده به امام حسین(ع) داشته که در این ایام ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان دادند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات