۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۲۳۱۰۱۴
فرمانده سپاه عاشورا:

هنوز عده ای تهاجم فرهنگی دشمن را توهم می دانند

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان با اشاره به راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: چاره کار تنها حضور با بصیرت در صحنه و جریان شناسی به عنوان یک تکلیف بصیرتی است.
سردار غلام‌عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اهداف دشمنان نظام در مقطع کنونی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان سال‌ها است که تلاش دارند، ایران را در عرصه‌های بین‌المللی منزوی کنند اما جواب نگرفتند و امروز ایران اسلامی تا آمریکای جنوبی پیش رفته است.

 


وی خاطرنشان کرد: دشمنان خواستند با تحریم و جنگ اقتصادی ملت را از پای در آورند، اما دیدند ملت ایران با سپر قناعت به جنگ با دشمن رفته و به خاطر هدفی بالاتر با صبر و شکیبایی مقاومت پیشه کرده است. تلاش کردند با تحریم نیروهای مسلح کشور را از پای درآورند ولی باز شکست خوردند.

 


فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: استکبار جهانی به کمک ایادی داخلی و خارجی‌اش فتنه 88 را طرح‌ریزی و به راه انداخت، تا رهبری را تضعیف کند، اما دید که حماسه 9 دی از سوی ملت ایران خلق شد، اما امروز بار دیگر همه توان خود را روی فرهنگ گذاشته تا شاید از رهآورد جنگ نرم بتواند ملت ایران را از نظام اسلامی ناامید کند.

 


این آزاده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مشکل جامعه امروز ایران در حوزه عقیده و باورهاست. البته هدف دشمن نیز ایجاد بحران هویت در ملت است، باید دانست چاره کار تنها حضور با بصیرت در صحنه و جریان شناسی به عنوان یک تکلیف بصیرتی است. ابتدا باید جنگ نرم دشمن را باور داشت، سپس نسبت به بررسی و اعمال راهکارها وارد میدان مبارزه شد.

 


سردار کریمیان افزود: متأسفانه امروز برخی در خواب غفلت هستند، برخی دیگر بدتر از گروه اول، خود را به خواب زده اند. هنوز عده ای تهاجم فرهنگی دشمن را توهم می دانند، امروز جامعه هدف دشمن جوانان است، از این رو باید جوانان را دریافت و با جذب حداکثری و دفع حداقلی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه فرهنگی را عملی کرد.

 


این رزمنده دوران دفاع مقدس با تبیین تفاوت های جنگ نظامی و فرهنگی هشدار داد: عده ای توطئه کرده اند تا این جنگ عظیم را توهم بنامند، در حالیکه 166 شبکه فارسی زبان باورها و عقاید ما را نشانه رفته و به دنبال شرافت زدایی و دین زدایی هستند، اسیران دوران دفاع مقدس آزاده نامیده شده و قهرمان و اسوه این مملکتند اما اسیران این جنگ موجب ننگ و ذلت هستند.

 


وی با بیان این‌که تلفات جنگ فرهنگی به مراتب گسترده‌تر از جنگ نظامی است، افزود: امروز نقش‌آفرینی در جبهه مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی ایران، به عنوان جهاد اکبر شناخته می شود، چراکه دشمن تمام هستی، هویت، اعتقادات و داشته‌های ملت ایران را هدف قرار داده است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات