۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۲۳۱۰۶۸

پذیرش حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مشهد

خبرگزاری رسا ـ حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی از میان دانشجویان و دانش آموختگان علاقمند به فراگیری علوم اسلامی دانش پژوه می پذیرد.
حوزه علوم اسلامي

 حجت الاسلام علی صادقی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر گفت: نام نویسی از علاقمندان تا دهم آذرماه ادامه دارد.

 

وی افزود: دانشجویان و دانش آموختگان همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مشهد و شهرستان های استان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.hodat.ir در دوره های آموزشی این حوزه نام نویسی کنند.

 

حجت الاسلام  صادقی با بیان این که ظرفیت پذیرش این حوزه حدود 150 نفر در سال است، اظهار کرد: پس از مرحله نام نویسی، پیش آزمون ها در پایان آبان و آذرماه برگزار شده و پذیرفته شدگان جهت مصاحبه شفاهی معرفی می شوند.

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مدت تحصیل در این حوزه، سه سال در شش ترم تحصیلی است که جهت رفاه حال دانش پژوهان، کلاس ها عصر چهارشنبه و صبح و عصر پنجشنبه هر هفته برگزار می شود.

 

وی با بیان این که این حوزه از سال 1381 به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری راه اندازی شده است،ادامه داد: در حال حاضر 400 دانش پژوه در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

 

حجت الاسلام  صادقی با بیان این که آغاز کلاس ها برای دانش پژوهان جدید از بهمن ماه خواهد بود، یادآور شد: محتوای دروس شامل مباحث پیش زمینه حوزوی و علوم و معارف اسلامی است.

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند به دفتر این حوزه واقع در ضلع جنوبی مسجد الزهرا(س) دانشگاه مراجعه و یا با شماره های 05138806447(خواهران) و 05138806446(برادران) تماس بگیرند./930/ت302/ب5

 

ارسال نظرات