۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۲۳۱۱۱۳
به همت کمیته صیانت از منافع ایران؛

همایش «منهای عزت، بعلاوه تحریم» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کمیته صیانت از منافع ایران همایش «منهای عزت، بعلاوه تحریم» را با شعار «نه به تحقیر ملت ایران، در ازای لغو دکوری تحریم‌ها» با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی کشور فردا دوشنبه (۲۶ آبان) برگزار می‌کند.
تحريم ايران

به گزارش خبرگزاری رسا، کمیته صیانت از منافع ایران اعلام کرده است که در آستانه فرا رسیدن 3 آذر، و پایان فرصت یک ساله مشخص شده برای توافق هسته‌ای، همایش «منهای عزت، به علاوه تحریم» را برگزار می‌کند.



در این همایش مردمی که با شعار «نه به تحقیر ملت ایران، در ازای لغو دکوری تحریم ها» برگزار می‌شود،‌ علاوه بر صحبت سخنرانان در محورهای مختلف همایش، چند تن از اندیشمندان مستقل آمریکایی نیز با پیام تصویری در برنامه مشارکت می‌کنند. همچنین هنرمندان شاعر و کاریکاتوریست کشور به ارائه اثر خود در رابطه با توافق مغایر با منافع ملت می‌پردازند.
 

 

تبیین چارچوب کلی توافق پیش رو و اختلافات آن با توافقی قابل قبول و در چارچوب منافع ملت ایران، بررسی سیاست آمریکا در تمدید مداوم مذاکرات، تبیین سناریوهای لغو دکوری تحریم ها، روشنگری نسبت به آنچه توافق ناقص خوانده می‌شود، رمزگشایی از سناریوی استحاله انقلاب در نظام جهانی، شفاف سازی نسبت به واقعیت میزان فایده و ضرر اقتصادی توافق ژنو برای کشور و نیز تبیین قطعات غیر هسته ای پازل وابستگی از مهمترین محورهای همایش یاد شده است.



این همایش در روز دوشنبه 26 آبان، ساعت 14 در تالار اندیشه (واقع در خیابان حافظ، تقاطع سمیه، رو به روی دانشگاه صنعتی امیرکبیر​، حوزه هنری) برگزار خواهد شد./916/102/ج

ارسال نظرات