۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۳۱۱۲۶
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان:

فشارهای رژیم صهیونیستی زمینه انتفاضه سوم را فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ملت فلسطین دیگر فشارها و ظلم های اسرائیل و هم پیمانان عربی و آمریکایی آن را در منطقه تحمل نخواهند کرد، گفت: با شجاعت جوانان فلسطینی انتفاضه سوم در فلسطین در شرف وقوع است.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند

حجت الاسلام سیدمحمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، در گفت گو با خبرنکار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که فشارهای اسرائیل بر ملت مظلوم فلسطین بستر و زمینه را برای بروز انتفاضه سوم در فلسطین آماده کرده است، گفت: ملت های مسلمان منطقه دیگر توان تحمل شکنجه ها و وحشیانه گری های اسرائیل را ندارند و غرب باید به این نکته توجه کند که به بهانه داعش نمی تواند ملت مظلوم فلسطین را استثمار کند.

 

وی افزود: فعالیت های گروه های آزادی بخش اسلامی در عراق و سوریه روحیه امید و مقاومت را در فلسیطن زنده کرده و موجب شده که گروه های فلسطینی به تبعییت از این گروه ها اقدام به انجام عملیات استشهادی در مقابل نیروهای رژیم صهیونیتسی کرده و توانسته اند عده ای از نیروهای رژیم صهیونیستی را به هلاکت برسانند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بستر و زمینه برای بروز انتفاضه سوم در فلسطین آماده است و اقدامات اخیر گروه های مقاومت در قدس نشانه هایی از بروز انتفاضه دیگری است ولی برای انجام و قطعیت یک انتفاضه باید نیروهای مقاومت بر هدف خود تاکید مستمر داشته باشند و کشورها و دولت های اسلامی هم باید در این زمینه از نیروهای مقاومت در فلسطین حمایت کنند.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به این که اسرائیل با پشتیبانی آمریکا قصد دارد نظریه اسرائیلی کردن مسجدالاقصی را پیاده کند، گفت: آمریکا با حمایت از داعش در منطقه نا امنی ایجاد کرده تا اسرائیل با خیال راحت بتواند به اهداف خود در فلسطین دست پیدا کند و آز آن جایی فلسطین خط مقدم جهان اسلام است اگر یهودیان مسجدالاقصی را با استفاده از تفرقه امت اسلامی یهودی سازی کنند به راحتی خواهند توانست سایر کشورهای منطقه و امت ها را تحت سلطه خویش در آورند.

 

وی با اشاره به این که اسرائیل تصور می کرد که می تواند با فشارهای اقتصادی و محاصره، فشار بر روی فلسطینیان را تشدید کرده و  آن ها را از مقاومت دور کند، تصریح کرد: مقاومت مردم فلسطین به اسرائیل نشان داد که مقاومت هرگز با ابزارهای نظامی شکسته نمی شود و ملت فلسطین بر خواسته های خود پافشاری می کند و مقاومت اسلامی تا رسیدن به پیروزی ایستادگی می کند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا قبل از جنگ های اخیر در غزه هر یک از گروه های مقاومت به صورت اختصاصی مبارزه می کردند ولی جنگ غزه و اشغالگری ها و جنایت های بی حد و مرز رژیم کودک کش صهیونیسم فرصتی دوباره برای اتحاد و وحدت بیشتر میان گروه های مقاومت به وجود آورد.

 

حجت الاسلام عبادی ادمه داد: همین موضوع موجب شد که توان نظامی مقاومت به رژیم صهیونیستی فشار بیشتری وارد کرده و پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی را در جنگ غزه رقم بزند و علاوه بر آن جرقه های امید در کرانه باختری هم بیدار شد./968/ت302/ب5

ارسال نظرات