۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۳۱۱۷۲

همایش همگرایی اصولگرایان در خراسان شمالی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش همگرایی اصولگرایان استان خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام تقوی، رییس شورای عالی همگرایی اصولگرایان در بجنورد برگزار می شود.
اصولگرايان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، عصر دوشنبه بیست و ششم آبان ماه جاری همایش همگرایی اصولگرایان استان خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام سید رضا تقوی، رییس شورای عالی همگرایی اصولگرایان کشور در محل سالن حافظ بجنورد برگزار می‌شود.

 

در این همایش که تمامی تشکل ها و سلایق اصولگرایی استان خراسان شمالی برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند، بر اساس برنامه حجت الاسلام تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره لزوم و راهکارهای همگرایی و وحدت بین اصولگرایان سخنرانی خواهد کرد.

 

پیش از این قرار بود همایش همگرایی اصولگرایان استان خراسان شمالی با حضور حجت الاسلام تقوی در تاریخ سی ام مهر ماه برگزار شود اما چند روز مانده به موعد برگزاری این همایش، ارتحال آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، رییس فقید مجلس خبرگان رهبری آن را لغو کرد.

 

در آن زمان شورای هماهنگی اصولگرایان استان خراسان شمالی با ارسال پیامک به دعوت شدگان به مراسم مزبور اعلام کرد که این همایش به دلیل رحلت رییس مجلس خبرگان رهبری لغو شده اما در همان پیامک یادآور شده بود که همایش همگرایی اصولگرایان استان خراسان شمالی در زمان دیگری با حضور شخصیت های ملی برگزار خواهد شد.

 

علی احمدنیا، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان شمالی نیز در گفت و گویی با تأیید برگزاری همایش همگرایی اصولگرایان در بجنورد، اظهار کرد: 12 تشکل اصولگرایی موجود در استان از برگزاری این همایش با هدف حفظ و تحکیم وحدت اصولگرایان حمایت کرده و برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند.

 

وی اضافه کرد: ضروت وحدت اصولگرایان بر کسی پوشیده نیست و همه فعالان و دارندگان این تفکر معتقدند در مقطع فعلی لازم است همه اصولگرایان وحدت خود را حفظ کنند.

 

احمدنیا افزود: در مرکز هم همه سلیقه‌های اصولگرایی و گروه‌ها پشت سر جامعتین اعلام آمادگی کرده اند و در این راستا همایش‌های همگرایی اصولگرایان در سطح استان‌ها با محوریت حجت الاسلام تقوی، رییس شورای عالی همگرایی اصولگرایان برگزار می‌شود.

 

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان خراسان شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: اصولگرایان همواره پیرو ولایت و مدافع نظام جمهوری اسلامی بوده و حاضرند تا پای جان برای بقای جمهوری اسلامی و حکومت دینی و ولایی گام برداشته و از این ارزش‌ها دفاع کنند.

 

احمدنیا تصریح کرد: در مقطع فعلی تنها عامل موفقیت اصولگرایان حفظ وحدت و همگرایی است و این موضوع چنان اهمیت داشته که امام راحل(ره) همه دلسوزان نظام اسلامی را بارها و بارها به این مسأله توصیه کرده‌اند.

 

به گفته وی رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام اسلامی وحدت کلمه بوده و لازم است همه در راستای تقویت این وحدت حرکت کنند.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان خراسان شمالی در خاتمه این حزب را علمدار وحدت بین اصولگرایان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و افزود: حزب مؤتلفه اسلامی در راستای تقویت و تحکیم وحدت بین اصولگرایان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات