۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۲۳۱۱۷۷
فرماندار پاکدشت:

بدون بسیج، سرنوشت کشور نامعلوم بود

خبرگزاری رسا ـ فرماندار شهرستان پاکدشت انقلاب اسلامی را در امتداد عاشورا خواند و گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی در برابر استکبار می‌ایستد به خاطر زنده نگه داشتن سرمایه ها و ارزش‌های اسلامی از جمله عاشورا است.
عليرضا قاسمي فرزاد فرماندار پاكدشت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا قاسمی فرزاد، فرماندار شهرستان پاکدشت ظهر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان که در سالن فرمانداری برگزار شد، با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن و ابراز تأسف از اجرای کار تبلیغاتی از سوی بعضی از نهادها در مناسبت های ملی و مذهبی افزود: وظیفه این شورا انسجام و ایجاد همدلی و وحدت بین ادارات و نهاد های مختلف شهرستان است.
 
وی ضمن درخواست بهره گیری اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها از تمام توانشان بیان کرد: امید هست با این شورا بتوانیم مناسبت ها و بزرگداشت های ملی و مذهبی را به نحو احسن برگزار کنیم.
 
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان پاکدشت با بیان عدم وجود مراسمات بزرگداشت هفته دفاع مقدس، بسیج، دهه های محرم و صفر و مناسبت های دیگر در اکثر کشورها ادامه داد: آن چه که می تواند فرهنگ ما را تقویت و انعکاس دهد، زنده نگه داشتن همین مناسبت ها و ارزش های دینی و انقلابی ما است.
 
وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج بیان کرد: اگر خیر و برکت بسیج و بسیجیان نبود، امروز سرنوشت این کشور معلوم نبود.
 
فرماندار پاکدشت خواستار برگزاری هرچه باشکوه تر بزگداشت های ملی و مذهبی شد و از تکراری خواندن اینگونه مراسمات از سوی عده ای خاص گلایه کرد و اظهار داشت: بزگداشت این مراسمات از سرمایه های انقلاب اسلامی است.
 
وی انقلاب اسلامی را در امتداد عاشورا خواند و یادآور شد: اگر امروز در برابر استکبار مقابله می‌شود و رییس جمهور با صلابت در سازمان ملل صحبت می کند به خاطر زنده نگه داشتن سرمایه ها و ارزش ها از جمله عاشورا و استقامت و پایمردی وحدت و انسجام مردم در کنار رهبری فرزانه بوده است.
 
قاسمی فرزاد تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها را لازمه دوام و قوام ارزش های انقلاب دانست و گفت: روابط عمومی ها باید میراث دار خوبی باشند و ارزش های انقلاب را به درستی حفظ کنند.
 
وی با با بیان در کمین بودن دشمنان زیادی در خارج از مرزها برای از هم پاشیدگی در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار می خواهد آسیای مرکزی را به نحوی دچار فروپاشی کند تا کشورهای کوچک مانند عمان و قطر و کویت و ... را به راحتی تحت سلطه درآورده و بتوانند در آن نفوذ و غارت کنند.
 
رییس شورای اداری این شهرستان با یادآوری وعده الهی که مکر و حیله دشمنان به خودشان بازگردانده می شود، گفت: شهدای جمهوری اسلامی خون بهای انقلاب را داده اند و ما باید آن را حفظ و برای استمرارش تلاش کنیم.
 
وی با خطیر خواندن وظایف این شورا خواست تا این شورا حداقل ماهی یکبار تشکیل شود.
 
در ادامه اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود را بیان کرده و خواستار تشکیل پورتال روابط عمومی های این شهرستان شدند و در پایان حکم خود را از دست فرماندار شهرستان پاکدشت که ریاست شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان را بر عهده دارد دریافت کردند.
 
گفتنی است شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان، هر 2سال یکبار به ریاست فرماندار و دبیری روابط عمومی فرمانداری برای وحدت و انسجام روابط عمومی ها و دستگاه های مختلف شهرستان تشکیل می شود./804/پ202/ب4
ارسال نظرات