۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۳۱۲۰۲

شاعران کودک و نوجوان «با ردیف آب» سرودند

خبرگزاری رسا ـ با همکاری حوزه هنری استان قم و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عصر شعر عاشورایی «با ردیف آب» برگزار شد.
رديف آب رديف آب

به گزارش خبر گزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، این مراسم با حضور اساتید و شاعران نام آشنای عرصه شعر کودک و نوجوان، رئیس حوزه هنری استان قم مجدالدین معلمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان محمد مخلصی، کودکان و نوجوانان شاعر و جمعی از اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همراه بود.

 

بر اساس این گزارش، دراین عصر شعر اساتید و شاعران عرصه شعر کودک و نوجوان؛ تقی پورمتقی، یحیی علوی‌فرد، سید سعید هاشمی، سید مهدی موسوی، علی باباجانی، طیبه رضوانی، سید حبیب نظاری، سید محمد جواد شرافت، سید محمد رضا شرافت و احمد گلپر به ارائه آثار عاشورایی خود پرداختند.

 

همچنین تعدادی از کودکان و نوجوانان شاعر در گروه‌های مختلف سنی و از اعضای کانون آثار منثور و منظوم خود را با موضوع عاشورا و شهیدان سپاه حسینی خواندند که با استقبال اساتید و جمع حاضر مواجه شد، قصه گویی عاشورایی از دیگر برنامه‌های این نشست بود که توسط قصه‌گوی نوجوان، هانیه یعقوبی صورت گرفت.

 

همچنین در پایان این مراسم و با حضور آقایان مجدالدین معلمی، محمد مخلصی و حجه الاسلام ذاکری، مدیر کل سیاسی استانداری قم، لوح تقدیر مراسم به اساتید حاضر و شاعران کودک و نوجوان تقدیم شد.

 

گفتنی است، عصر شعر «باردیف آب» روز پنجشنبه 22 آبان ماه هم‌زمان با ایام محرم در سالن شهید بدخشان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار شد./1323/د102/س

 

ارسال نظرات