۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۲۳۱۲۱۰
مقدم‌فر:

وحدت اصولگرایان باید حول محور روحانیت اصیل باشد

خبرگزاری رسا ـ فعال سیاسی اصولگرایی را یک تفکر ارزشی اصیل انقلاب دانست و تاکید کرد: وحدت اصولگرایان یک امر بدیهی است و این وحدت و انسجام باید حول محور روحانیت اصیل باشد.
حميدرضا مقدم‎‏فر

حمیدرضا مقدم‎‏فر از فعالان سیاسی و رسانه ای در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تشریح شاخصه های گفتمان اصولگرایی، گفت: جریان اصولگرایی را نباید معطوف به یک جریان حزبی که مختص به چند تشکل باشد دید و باید اصولگرایی را یک تفکر ارزشی اصیل انقلاب دانست.

 

وی با اشاره به این که تفکر اصولگرایی در کشور در مقاطعی دچار آسیب شد، گفت: آقای احمدی نژاد به نام اصولگرایی به دنبال صدمه به بدنه این جریان بود، اما بحمدلله بعدها اعتراف کرد که ما از اصولگرایان نیستیم و باید خدا را شاکر باشیم که این جریان با اصالت باقی مانده است.

 

این فعال سیاسی و رسانه ای ابراز داشت: بسیاری دوست ندارند که ملت ایران به یک اجماع کلی دست پیدا کنند و تبدیل به ید واحد شوند، اصولگرایان باید در همه عرصه‏های سیاسی در حوزه‏های مختلف از تجربیات گذشته عبرت بگیرند و اتحاد خود را حفظ کنند.

 

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر عملی که این اتحاد را بر هم می‏زند عملی منفی به شمار می‏رود و امیدواریم تلاش‏‏‏‏‏‏هایی که مرحوم آیت الله مهدوی کنی در این عرصه داشته‏اند و اقدامات و تلاش هایی که علما و جامعتین در حال انجام دارند به نتیجه مطلوب برسد.

 

مقدم فر در پایان با تاکید بر این که وحدت اصولگرایان باید بر محور روحانیت اصیل باشد، افزود: اصولگرایان اصیل‏ترین جریان سیاسی کشور  هستند و چاره ای جز دستیابی به وحدت ندارند؛ اصولگرایان وحدت خود را مدیون نیروهای ارزشی انقلابی و روحانیت بودند و هر جا غیر از روحانیت اجتماع اصولگرایان شکل گرفته موفق نبوده و حتی گاهی با انحرافات عمیق و زاویه دارای روبرو بوده است./978/ت302/ج

 

ارسال نظرات