۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۲۳۱۲۶۲
کارشناس مسائل سیاسی:

جوانان قدر نظام ولایی ایران را بدانند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که برخی جوانان ما قدر خود و جایگاه خود در نظام جمهوری اسلامی را نمی دانند گفت: برخی از دانشجویان ما صورت مسأله را می دانند در حالی که باید راه حل مسأله را بدانند.
محمد حسن قديري ابيانه

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کاشان، محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی یک شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهادت ادواردو آنیلی در تالار آزادی دانشگاه کاشان گفت: متأسفانه برخی از جوانان ایرانی متوجه جایگاه خود در نظام جمهوری اسلامی نیستند که در ایران از چه نعمت بزرگی به نام ولایت برخوردار هستند.

 

وی افزود: ادواردو آنیلی مسلمان خیلی آرزو داشت به جای پدر و مادر ثروتمند یهودی اش که دارای شرکت لامبورگینی و باشگاه یوونتوس ایتالیا پدر و مادری مسلمان داشت چرا که ادواردو با وجود داشتن چنین خانواده ثروتمندی که درآمد یک روز آنها معادل یک روز نفت ایران است احساس خوشبختی نمی کند اما وقتی مسلمان می شود خودش را خوشبخت می داند.

 

قدیری ابیانه یاد آورشد: امروز توطئه اسلام هراسی از سوی دشمن برای جلوگیری از موج اسلام خواهی در غرب است چرا که دشمنان اسلام متوجه شده اند هرکس برای یک بار قرآن را باز کند کار تمام است.

 

وی افزود: اگر دنیای غرب بفهمد ادواردو آنیلی با خواندن یک بار قرآن متوجه شده قرآن کلام وحی است و کلام انسان نیست و از همه ثروت خانواده اش گذشته و مسلمان شده است، بقیه مردم حساس خواهند شد تا ببیند قرآن چه کتابی است که انسان را متحول می کند از این رو به دنبال قرآن خواهند رفت و هرکس برای یکبار قرآن را بازکند کار تمام است.

 

به گفته وی ادواردو آنیلی آرزو داشت به جای داشتن پدرو مادر ثروتمند، پدر مادرش مسلمان بودند، بنابراین جوانان ما امروز باید قدر خود و جایگاه خود را در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران بدانند که دارای چه نعمت بزرگی هستند.

 

این کارشناس امور سیاسی با اظهار تأسف از این که برخی جوانان دانشجوی ما قدر خود و جایگاه خود در نظام جمهوری اسلامی را نمی دانند یاد آورشد: برخی از دانشجویان ما خود صورت مسأله را می دانند در حالی که باید راه حل مسأله را بدانند.

 

قدیری ابیانه همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که برخی فرهنگ غرب را پذیرفته اند و می خواهند اسلام را با فرهنگ غرب تطبیق دهند گفت: در غرب احساس خوشبختی ایجاد کرده اند در حالی که خوشبختی در غرب تنها یک سراب است و برای اینکه فقر در غرب احساس نشود زانوهای شلوار جین را پاره کردند و به عنوان مُد وارد بازار کردند تا کسی متوجه فقر در جامعه غرب نشود.

 

این کارشناس مسائل سیاسی درپاسخ به سؤال دیگری در مورد آزادی در غرب گفت: برخی ها انتهای خط آزادی حجاب را نمی فهمند و متوجه نیستند در غرب آزادی حجاب تا چه اندازه زشت است اما همین افراد که ایران را برای فرار از حجاب ترک می کنند و به کشورهای غربی می روند بعد از مدتی زندگی در غرب متوجه ارزش و جایگاه حجاب می شوند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات