۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۳۱۳۲۶
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

بسیج بازوی قدرتمند نظام است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه بسیج بازوی قدرتمند نظام برای رساندن ایران به ابرقدرت جهان است، گفت: امروز ایران اسلامی به پشتوانه این قدرت مردمی در برابر جبهه کفر مقاومت می‌کند و هیچ‌گاه در برابر تحریم‌های دشمنان سر تعظیم فرود نمی‌آورد.
آيت الله سليماني امام جمعه زاهدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان امروز در دیدار با اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج گفت: هفته بسیج فرصتی مناسب برای احیای آرمان های امام خمینی(ره) است، ایشان با تشکیل بسیج، انقلاب اسلامی را تا ظهور حضرت مهدی(عج) بیمه کرد.

 

وی افزود: تفکر بسیجی با کالبد نیروهای مسلح پیوند ناگسستنی دارد و باید از این تفکر صیانت شود، بسیجیان در دوران دفاع مقدس با تمام وجود همه چیز خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا اینکه انقلاب پیروز شد.

 

امام جمعه زاهدان تأکید کرد: بصیرت و آگاهی بسیج بود که سبب شد دشمن در فتنه 88 ناکام بماند و این فتنه در سایه هوشیاری بسیج به سرانجام نرسید.

 

وی با اشاره به نقش بسیج در جهان اظهار داشت: بسیج بازوی قدرتمند نظام برای رساندن ایران به ابرقدرتی در جهان است که امروز ایران اسلامی در سنگر سازندگی در برابر جبهه کفر مقاومت می کند و هیچ‌گاه در برابر تحریم‌های دشمنان سر تعظیم فرود نمی‌آورد.

 

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: ارتباط بسیجی با انقلاب مانند مهر و ارادت یک پدر به فرزند خود است که دشمنان از این بابت عصبانی هستند و علیه این قدرت مردمی توطئه‌های فراوانی انجام داده و خواهند داد.

 

وی در پایان بیان کرد: اگر مسؤولان نظام در امورات اداری تفکر بسیجی داشته باشند، هیچ‌گاه در منجلاب فساد مالی گرفتار نمی‌شوند و اگر تفکر بسیجی به مسائل روز سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ورود پیدا کند، قطعاً مردم دچار مشکلات معیشتی و هنجارهای اجتماعی در جامعه نخواهند شد./831/پ202/ب

ارسال نظرات