۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۳۱۳۸۴
در قم برگزار شد؛

نشست ماهانه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری

خبرگزاری رسا ـ نشست ماهانه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری در رابطه با دغدغه های جامعه و شهر با محوریت وحدت جامعه اسلامی برگزار شد.
ماهانه مجمع
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست ماهانه هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با سخنرانی آیت الله محسن اراکی و حضور علمای حوزوی، اساتید و جمعی از بزرگان امشب در مؤسسه طلوع مهر قم در راستای بررسی مسائل وحدت جامعه اسلامی برگزار شد.
 
در این نشست نخست حجت الاسلام ظهوری فر ضمن تشکر از حضور مدعوین و مهمان ویژه جلسه آیت الله اراکی به بیان قسمتی از فعالیت های مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم پرداخت و افزود: این مجمع ماهانه جلسات سیاسی و فرهنگی را به دلیل دغدغه هایی که در رابطه با شهر دارند از سال 76 تا کنون به صورت مستمر برگزار کرده است.
 
وی در ادامه به احساس وظیفه مجمع در رابطه با دفاع از رهبری اشاره کرد و گفت: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری در همه حال آمادگی برای حضور به هنگام در هر کجا که لازم است را برای حمایت از راهبرد های سیاسی، فرهنگی رهبر فرزانه انقلاب دارد.
 
وی در پایان به بیان سوابق درخشان آیت الله اراکی دبیر کل مجمع تقریب مذاهب پرداخت و خاطر نشان کرد: آیت الله اراکی در یک خانواده علمی به دنیا آمده و در کنار ادامه تحصیل در راستای فعالیت های قبل و بعد از انقلاب حضور به سزایی داشته و تاکنون به امامت جمعه دزفول، ده سال نماینده مقام معظم رهبری در اروپا، استاد درس خارج سطوح عالی، مجلس خبرگان رهبری و اکنون به دبیر کلی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شده است./1322/پ203/ف
ارسال نظرات