۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۳۱۳۹۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تأمین منافع رژیم صهیونیستی هدف آمریکا در مذاکرات هسته ای است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای، گفت: آمریکا در مذاکرات هسته ای تنها به دنبال تأمین منافع رژیم صهیونیستی است.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای، گفت: دشمن زمانی مذاکره را موفقیت آمیز می داند که به خواسته های خود رسیده باشد.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به آمریکا، افزود: آمریکا و وابستگانش یزیدیان زمان هستند و چشم حقیقت بین ندارند که در راستای تحقق اهداف و منافع خود گام برمی دارند.

 

امام جمعه قائمشهر، تصریح کرد: آنان در صحنه های گذشته ایران را امتحان کردند، اما عبرت نگرفتند و ایران ملتی ارزشی، ایمانی و اعتقادی است و جهاد در راه خدا و ایستادگی در مقابل دشمنان را پیروزی و سعادت می داند و به همین سبب هیچ گاه تسلیم مستکبران نخواهد شد.

 

وی با تاکید بر این که ملت بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی مقاوم بوده و هیچ گاه تسلیم دشمنان نمی شود، گفت: مردم ما با اقتداری ارزنده در راستای تحکیم ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم و پایدار هستند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تحریم های دشمنان نظام اسلامی، بیان داشت: باید شرایط نظام و ملت درک شود که این تحریم ها زمینه ساز پیشرفت و تعالی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

امام جمعه قائمشهر افزود: تحریم های دشمنان نتوانسته است تأثیری در ایمان و اراده والای ملت ایران اسلامی داشته باشد که دشمنان نظام در این عرصه نیز نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با گرامی داشت هفته بسیج، گفت: بسیجیان باید همانند حضرت زینب(س) و حضرت زین‌ العابدین(ع) که واقعیت عاشورا را به جهان منتقل کردند حماسه دفاع و مظلومیت ایثارگران و شهدا را در جنگ نابرابر تحمیلی به دنیا اثبات کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، نهضت امام خمینی(ره) را حامل دو یادگار برجسته دانست و افزود: حاکمیت ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه یادگاران حضرت امام هستند.

 

وی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی کشوری عزتمند در عرصه جهانی است، گفت: این امر ارزنده حاصل حضور بسیجیان بوده که اگر هراس از سپاه و بسیج نبود دشمن پای میز مذاکره با ایران نمی‌ نشست./950/ت302/ب1

ارسال نظرات