۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۳۱۴۰۳

اعزام بیش از 400 دانش آموز شهرستان نجف آباد به اردوی راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ صبح امروز بیش از 120 نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان ها و هنرستان های نجف آباد عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
حضور بانوان در راهيان نور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، صبح امروز نخستین گروه از دانش آموزان دختر دبیرستان ها و هنرستان های شهرستان نجف آباد با حضور در گلزار شهدای شهر نجف آباد و تجدید میثاق با شهیدان 8 سال دفاع مقدس، در میان بدرقه جمعی از مسؤولان و خانواده هایشان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

 

محمد حبیب الهی معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد در حاشیه این اعزام گفت: این گروه نخستین گروه اعزامی از دانش آموزان دختر شهرستان متشکل از 120 نفر از دانش آموزان دختر در قالب سه دستگاه اتوبوس است که به مدت 4 روز به اردوی راهیان نور اعزام می شوند و در روزهای آینده 3 اعزام دیگر که متشکل از دانش آموزان دختر است، انجام خواهد گرفت.

 

معاونت پرورشی آموزش و پرورش نجف آباد در ادامه بیان داشت: طبق سال های گذشته امسال نیز در مرحله اول اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب، همزمان با هفته دانش آموز طی سه اعزام، حدود بیش از 300 نفر از دانش آموزان پسر دبیرستان ها و هنرستان های شهرستان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

 

محمد حبیب الهی در پایان گفت: این اردوها با همکاری آموزش و پرورش، حوزه علمیه و بسیج طلاب و سپاه ناحیه انجام می شود و هدف اصلی آشنایی دانش آموزان با فرهنگ جبهه و پاسداشت خون شهدا و ادای دین به آنان است./1306/پ203/ب4

ارسال نظرات