۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۲۳۱۵۳۷
سردار عزیز جعفری:

امام زیر سؤال بردن ثمرات دفاع مقدس از سوی برخی افراد را پیش‌بینی کرده‌بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به استمرار روح اسلام انقلابی در دوران دفاع مقدس گفت: استمرار روح اسلام انقلابی همان اسلام ناب محمدی است که طبق فرمایش امام خمینی(ره)، مهمترین اثر و برکت دفاع مقدس، استمرار روح اسلام انقلابی و گسترش اسلام ناب محمدی است.
سردار جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، سه شنبه شب در گرامیداشت یادواره سرداران و شش هزار شهید استان قم که در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب استمرار انقلاب اسلامی و پیمودن راه شهیدان است.

 

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت پیروی از اهداف شهدا در انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید نخست اهداف شهدا را بشناسیم و در مرحله بعد با مجاهدت و تلاش آن اهداف را محقق کنیم.

 

وی دفاع مقدس را دوران طلایی و برگ زرینی در انقلاب اسلامی خواند و یادآور شد: دفاع مقدس دارای برکات و دستاورهای عظیمی برای انقلاب بوده است و همانطور که امام خمینی(ره) پیش بینی می‌کردند که بعدها کسانی از روی ناآگاهی می‌گویند که «ثمره دفاع مقدس چه بوده است؟»

 

سردار جعفری با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در زمینه دفاع مقدس تصریح کرد: امام(ره) در جواب افرادی که در زمینه دفاع مقدس شبه می‌کنند فرمودند «اینها به طور یقین از عوالم غیب و فلسفه شهادت بی‌خبرند و نمی‌دانند کسی که فقط برای رضای خدا به جهاد رفته است و سر بر طبق اخلاص و بندگی نهاده است حوادث زمان بر جاودانگی و بقاء و جایگاه رفیع آن لطمه‌ای وارد نمی‌سازد و ما برای درک کامل ارزش‌ها و راه شهیدانمان فاصله طولانی را باید بپیمائیم.»

 

وی گفت: پیش بینی امام خمینی(ره) این بود که باید زمان طولانی بگذرد تا ما درک کاملی از ارزش و راه شهیدانمان داشته باشیم و در گذر زمان و تاریخ انقلاب و آیندگان آن را جستجو کنیم.

 

سردار جعفری افزود: امروز بعد از گذشت حدود 30 سال از جنگ، شاهد حوادث مهم، تکان‌دهنده و سرنوشت ساز برای تاریخ اسلام هستیم که همه این حوادث از آثار و پیامدهای دوران دفاع مقدس و خون شهیدان گرانقدر است.

 

وی تأکید کرد: اگر حزب الله لبنان، ارتش مورد حمایت ابرقدرت‌ها یعنی رژیم صهیونیستی را فقط در 33 روز شکست می‌دهد یا نمی‌تواند بر مردم مظلوم غزه مسلط شود از برکات دوران دفاع مقدس است.

 

سردار جعفری افزود: اگر همه دنیا بسیج می‌شود اما نمی‌تواند حکومت سوریه را شکست دهد و در زحمت‌ها و نقشه‌هایش ناکام می‌ماند یا گروه‌های تکفیری نمی‌توانند بر کشورهای اسلامی مسلط شوند و با بسیج عمومی و مقاومت مردمی شکست می‌خورند از برکات هشت سال مقاومت ایران در برابر جنگ تحمیلی است.

 

وی بیان داشت: ما فقط در طول زمان به اهمیت دفاع مقدس پی می‌بریم چنان که تاکنون بخشی از این پیشرفت‌ها را مشاهده کرده‌ایم و در آینده پیروزی‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را شاهد خواهیم کرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به بیانات حکیمانه امام خمینی(ره) اشاره و خاطرنشان کرد: «جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت، ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم، ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت کردیم؛ ما در جنگ دوستان و دشمنانمان را شناختیم و در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم.»

 

سردار جعفری در پایان با اشاره به استمرار روح اسلام انقلابی در دوران دفاع مقدس افزود: استمرار روح اسلام انقلابی همان اسلام ناب محمدی(ص) است که طبق فرمایش امام خمینی(ره)، مهمترین اثر و برکت دفاع مقدس، استمرار روح اسلام انقلابی و گسترش اسلام ناب محمدی(ص) است./908/پ202/ف

ارسال نظرات