۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۱۵۸۲
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی:

احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی است.
امر به معروف

به گزارش خبرگزاری رسا، شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، صبح امروز درجلسه تبیین برنامه های راهبردی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، اظهار کرد: دامنه فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی بسیار گسترده است و مدیران باید در اجرای بهینه این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی بیان کرد: امروزه تعریفی که از امر به معروف و نهی از منکر مطرح است را باید دسته بندی کرد و وظایف هر اداره و شورای امر به معروف و نهی از منکر را به طور مجزا بیان کنیم.

 

حس بیگی تصریح کرد: رعایت کردن اصول امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه های اجرایی آنان را در اجرای وظایف خود موفق تر خواهد کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر را باید از خودمان شروع کنیم  و با استفاده از تذکر لسانی و در نظر گرفتن شرایط تذکر گیرنده، موارد مورد نظر و اشتباه های فرد را به وی متذکر شویم.

 

حسن بیگی افزود: خوشبختانه در دولت های گذشته به مقوله امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه ای شده که در دولت یازدهم نیز ابلاغیه این موضوع به استان ها ابلاغ گردیده است که بر اساس آن دستگاه های اجرایی موظف به  تشکیل شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، اظهار داشت: دستگاه های متولی فرهنگ نیز باید با شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی، تعامل مطلوبی داشته باشند.

 

حسن بیگی بیان کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی وظایف خود را بر مبنای ابلاغیه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اجرا کنند.

 

گفتنی است در این جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی نیز مطالبی را ارائه نمود. /828/د102/ب

ارسال نظرات