۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۳۱۶۴۰

همایش ده هزار نفری اقتدار بسیجی در بابل

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه بابل از برگزاری همایش ده هزار نفری اقتدار بسیجی سی ام آذر برای نخستین بار با حضور جانشین سازمان بسیج مستضفین کشور در این شهرستان خبر داد.
بسيج

سرهنگ علیرضا محمدپور، فرمانده سپاه ناحیه بابل در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در بابل با گرامیداشت  هفته بسیج گفت: در هفته بسیج باید حماسه آفرینی، ایثارگری  و دستاوردهای بسیج در دوران انقلاب برای قدرشناسی از این نهاد مقدس و خادمان مردمی در این عرصه برای جامعه تشریح شود.

 

وی ادامه داد: بسیج مستضعفان به عنوان یکی از تدابیر هوشمندانه امام راحل برای بهره گیری از ظرفیت مردمی برای خدمت بیشتر و بهتر به اسلام و انقلاب شکل گرفت و برجسته ترین خدمت بسیجیان در دوران دفاع مقدس و تقدیم ده ها هزار شهید از این نهاد مردمی به میهن اسلامی است.

 

محمدپور قدرشناسی از تلاش های بسیجیان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: باید امنیت امروز را که به واسطه مجاهدت های شهدا و ایثارگران به خصوص شهدا و ایثارگران بسیجی به دست آمده است را قدر بدانیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا تلاش کنیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بابل افزود: بیش از 40 درصد مردم بابل با تکمیل فرم عضویت بسیج به عضویت این نهاد مقدس در آمدند و در حلقه های صالحین سازماندهی شدند.

 

سرهنگ محمدپور با بیان این که در روز جمعه سی ام آذر برای نخستین‌ بار همایش اقتدار بسیجی همراه با برنامه صبحگاه مشترک در بابل برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این همایش با حضور سردار فضلی و حضور ده هزار نفر از بسیجیان سازماندهی شده برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: این مراسم از ساعت هفت صبح روز جمعه در محل ترمینال برون شهری بزرگ بابل برگزار می شود و در آن بسیجیان آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی اعلام می کنند.

 

فرمانده سپاه شهرستان بابل از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در بابل از فردا خبر داد و گفت: رزمایش الی بیت المقدس بابل در دو قسمت کوی و برزن و امداد و نجات در سه مکان شهرامیرکلا، روستای منصور کنده  و پایین سرست و نیز امداد و نجات در شهرک طالقانی بابل برگزار می شد.

 

وی با اعلام خبر برگزاری همایش اقتدار حضور بسیجیان در سطح شهرستان بابل تصریح کرد: همایش همایش اقتدار حضور بسیجیان به مناسبت هفته بسیج به یاد صد شهید مفقودالاثر شهرستان بابل برگزار می شود.

 

این ایثارگر دفاع مقدس با تشریح دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان بابل افزود: اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس، برگزاری برنامه شب خاطره، یادواره شهدا، برنامه ورزشی و نشست مودت از دیگر برنامه های شاخص در هفته بسیج است.

 

محمدپور در ادامه با بیان این که سپاه برای فرهنگ سازی و ایجاد آگاهی بخشی برای مقابله با مضرات شبکه های ماهواره ای برنامه های متعددی از جمله نشست های روشنگری را در محلات مختلف برگزار می کند، خاطرنشان کرد: با همت اساتید و مربیان بسیجی در محلات شهرستان نشست های روشنگری همراه با تبلیغات محیطی به صورت بنر از خطرات و اثرات شبکه های ماهواره ای در  بابل انجام شده است./1313/ت303/ب1

ارسال نظرات