۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۳۱۶۴۲

تجمع بزرگ میثاق با ولایت در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با هشتم دی سالروز حماسه مردم تبریز در مقابله با فتنه 88، تجمع بزرگ میثاق با ولایت برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي


حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در حاشیه نشست سیاست‌گذاری و هماهنگی بزرگداشت ویژه برنامه‌های دهه فجر و نهم دی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: محتوامحوری و کیفیت برنامه های دهه فجر و روز نهم دی مورد توجه دست‌اندرکاران امر خواهد بود.


وی با بیان این‌که محتوای ارزشی این برنامه ها باید قابلیت انتقال هرچه بیشتر به نسل جوان انقلاب را برای حفظ اهداف عالی نظام داشته باشد، خاطرنشان کرد: تبیین ابعاد دخالت های خارجی در فتنه سال 88 و قداست شکنی روز عاشورا در برنامه های نهم دی لازم است.


حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که همزمان با هشتم دی سالروز حماسه مردم تبریز در مقابله با فتنه 88، تجمع بزرگ میثاق با ولایت برگزار خواهد شد، افزود: تجمع بزرگداشت نهم دی در تبریز، روز هشتم دی ساعت 10 در سه راه مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار خواهد شد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم تبریز در مقابله با فتنه‌گران سال 88 اظهار داشت: مردم تبریز در محکومیت فتنه سال 88 یک روز زودتر از سایر استان ها یعنی در هشتم دی ماه با آرمان های عاشورای حسینی و اهداف امام و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان و توطئه دشمنان را در نطفه خفه کردند.


وی با تأکید بر این‌که نقش ولایت فقیه بایستی در مقابله با فتنه 88 تبیین شود، اظهار داشت: 8 دی در تبریز و 9 دی در سراسر کشور خط بطلانی بر حرکت انحرافی فتنه گران بود. به عبارت دیگر این دو روز حماسی پایانی بر تمام شیطنت‌های داخلی و خارجی علیه نظام بود.


حجت الاسلام تقی‌زاده با بیان این‌که حماسه نهم دی تجلی ولایت مداری ملت ایران در برابر فتنه‌گرانی بود که خود را منتسب به امام راحل می دانستند، تصریح کرد: نقش مردم و رهبری در خاموشی فتنه، پاسداری از نظام اسلامی و مقابله با طرح های براندازی و نقش مردم آذربایجان شرقی به ویژه مردم تبریز در خاموش کردن فتنه سال88 هیچگاه فراموش نمی شود./935/ت302/ب3

ارسال نظرات