۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۳۱۶۶۴
حجت‏الاسلام سالک:

دولت می‎توانست در معرفی وزیر علوم هزینه تراشی‌ نکند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پیشنهاد آقای عارفی از سوی دولت برای پست وزارت علوم مورد استقبال عموم نمایندگان قرار گرفته است، گفت: دولت از همان ابتدا با معرفی ایشان می‌توانست برای خود هزینه تراشی نکند.
حجت الاسلام سالک

حجت‏الاسلام احمد سالک نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به معرفی گزینههای مرتبط با فتنه سال 88 برای پست وزارت علوم از سوی رییس جمهور، گفت: تعامل دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی برای وزارت علوم با مجلس تعامل خوبی نبوده است.

 

وی با با بیان این‏که چهار گزینهای که به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند یک تفکر و یک نوع سلیقه داشتند، ابراز داشت: این گزینه‏ها به علت مرتبط بودن با فتنه سال 88 یا اینکه از خط قرمز مجلس شورای اسلامی عبور کرده بودند از مجلس رای اعتماد نگرفتند.

 

حجت‏الاسلام سالک با اشاره به اینکه خط قرمز مجلس شورای اسلامی، فتنه سال 88 و ولایت‏پذیری است، اظهار داشت: این دو مطلب بسیار برای مجلس شورای اسلامی مهم است و اگر مجلس احساس کند که کسی در فتنه سال 88 حضور داشته است و از اصل ولایت پذیری دور بوده است به او اعتماد نمیکند.

 

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه مجلس خود را تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب میداند، تصریح کرد: همه خطوط قرمزی که مقام معظم رهبری تاکنون مشخص کرده‏اند خطوط قرمز مجلس شورای اسلامی هم است و آن را از اصول راهبردی خود می‏داند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجلس در این مسأله اقتدار خویش را به خوبی حفظ کرد و همین امر سبب شد که دولت آقای عارفی را به عنوان گزینه جدید وزارت علوم به مجلس معرفی کند و این کار را میتوانست از روز اول انجام دهد و برای خود هزینه تراشی نکند.

 

نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: عمومیت مجلس شورای اسلامی از معرفی آقای عارفی به عنوان وزیر جدید وزارت علوم دولت تدبیر و امید استقبال خوبی کرده است./922/ت302/ف

 

ارسال نظرات