۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۳۱۶۶۷
دبیر تشکل فراگیر خبر داد؛

سامانه جامع گروه‌های تبلیغی سراسر کشور راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ دبیر تشکل فراگیر از راه اندازی سامانه جامع گروهای تبلیغی سراسر کشور خبر داد و اعلام کرد:به زودی امکان دسترسی به این سامانه برای تمامی مدیران گروه های تبلیغی فراهم می شود.
تشکل فراگير تبليغ گروهي طلاب

حجت الاسلام سید صالح پورمند، دبیر تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از راه اندازی سامانه جامع گروهای تبلیغی سراسر کشور خبر داد و اعلام کرد: به زودی امکان دسترسی به این سامانه برای تمامی مدیران گروه های تبلیغی و جهادی در سراسر کشور فراهم می شود.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 250 گروه تبلیغی از سراسر کشور در تشکل فراگیر تشکیل پرونده داده‌اند، افزود: خوشبختانه تمامی گروه‌ها با مبلغان خود در مناسبت‌های مختلف به مناطق و شهرهای گوناگون اعزام می‌شوند و فعالیت‌های تبلیغی خود را دنبال می‌کنند.

 

حجت الاسلام پورمند، فعالیت در عرصه تبلیغی را امری ضروری خواند و خواستار توجه هر چه بیشتر به این بخش شد و خاطر نشان کرد: حضور طلاب جوان در عرصه تبلیغ جهادی کاری ارزشمند است که رهبر انقلاب اسلامی نیز از این الگوها حمایت خاصی داشتند و امید است که سایر مسؤولان نیز با همین نگاه از گروهای تبلیغی و جهادی حمایت کنند.

 

دبیر تشکل فراگیر ادامه داد: با راه اندازی این سامانه، هر گروه تبلیغی به صورت پنل کاربری وارد این سامانه می‌شود و اطلاعات گروه خود را به روز رسانی می‌کند.

 

وی یادآور شد: شناسنامه گروه، طرحنامه، گزارشنامه، ارزیابی، حمایت‌ها، ارتباط با گروه، اطلاعات تماس، آموزش و محصولات از بخش‌های مختلف این سامانه است.

 

دبیر تشکل فراگیر تصریح کرد: در حال حاضر بخش فنی تشکل فراگیر در حال ورود اطلاعات گروه‌ها است که با پایان یافتن این بخش این سامانه در فضای مجازی فعال و در اختیار تمامی گروه‌ها قرار خواهد گرفت.


وی افزود: در حال حاضر تمامی استان ها گروه های تبلیغی جهادی فعال داردند و طلاب به صورت گروهی در قالب گروه های دانش آموزی و جهاد کارهای تبلیغی خود را انجام می دهند./917/ت302/ف
 

ارسال نظرات