۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۳۱۶۷۳
فرمانده دانشکده هوا فضای سپاه:

پایگاه "بایکونور شیعه" طراحی و عملیاتی شده است

خبرگزاری رسا ـ سردار زارع گفت: سپاه پایگاه فضایی پرتاب موشک دیگری را طراحی و عملیاتی کرده که به نام " بایکونور (پایگاه فضایی) شیعه " شناخته خواهد شد.
موشک


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار محمد زارع، فرمانده دانشکده هوا فضای سپاه پاسداران امروز در جمع تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تبریز با تشریح توان موشکی جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان اظهار داشت: تهدید گاه و بی‌گاه دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی مبنی بر تهاجم نظامی به ایران بیشتر شبیه توهم است.


وی با بیان این‌که توان موشکی و دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمنان غیرقابل تصور است، خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ در صورت بروز جنگ ما با موشک هایمان رژیم صهیونیستی را شخم خواهیم زد، مطمئن باشید این کار را خواهیم کرد.


فرمانده دانشکده هوا فضای سپاه با اشاره به این‌که دست همکاری و یاری به سوی همه اساتید و دانشجویان محقق و خوش فکر دراز می کنیم، افزود: اعتقاد داریم با بهره‌مندی از افکار و اندیشه‌های دانشگاهیان و دستیابی با عالی‌ترین علوم روز در زمینه تولید تجهیزات دفاعی و موشکی، دشمنان حتی جرأت تهدید ایران را نیز نخواهند داشت.


سردار زارع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارزشمند شهید تهرانی‌مقدم در صنایع موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: تا قبل از شهادت شهید حسن تهرانی‌مقدم کمتر کسی نام او را شنیده بود، شهید تهرانی مقدم در گمنامی می جنگید و جهاد می کرد و پس از شهادت همه حسن تهرانی مقدم را با نام پدر موشکی و پدر توانمندسازی موشکی ایران شناختند.


وی با اشاره به این‌که اثر طراحی ها و رشادت های این شهید بزرگوار در جنگ های 22 روزه، 8 روزه و جنگ اخیر مقاومت با رژیم صهیونیستی نمایان شد، افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر شیوخ مرتجع منطقه به خون ما شیعیان تشنه اند و اگر حسن تهرانی و تهرانی ها نبودند، بارها بر ما هجوم می آوردند و نابودمان می کردند.


سردار زارع همچنین با اشاره به موشک قاره پیمای موعود که اخیرا توسط هوافضای سپاه آزمایش شد گفت: طراحی این موشک و سوخت مهندسی شده آن توسط خود شهید تهرانی مقدم انجام شده و از ثمرات خون آن شهید است. همچنین ما پایگاه فضایی پرتاب موشک دیگری را نیز طراحی و عملیاتی کرده ایم که به نام " بایکونور (پایگاه فضایی) شیعه " شناخته خواهد شد.


فرمانده دانشکده هوا فضای سپاه با بیان این‌که گنبد به اصطلاح آهنین رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با موشک‌های ساخت سپاه را ندارد، گفت: از سال 72 مطالعه درباره پروژه دفاع موشکی و گنبد آهنین و پاتریوت را آغاز کرده ایم، گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی قابلیت نابودی موشک های با بدنه را داراست درحالی که موشک های ما با سر هدایت شونده کنترل می شوند./935/پ202/ب3

ارسال نظرات