۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۳۱۸۰۰
آیت الله مهمان نواز:

بسیج مایه عزت و سربلندی نظام اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مهمان نواز با اشاره به نقش بی بدیل نیروی مقاومت بسیج در نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امروز سربلندی اسلام از بسیج و بسیجی ها است.
آيت الله مهمان نواز - ديدار با بسيجيان خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با بسیجیان استان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، با اشاره به خدمات بسیج و بسیجیان در طول بیش از سه دهه از عمر نظام اسلامی، افزود: بسیج در طول این سال ها خدمات ارزنده ای به اسلام و نظام کرده و تلاش اعضای آن برای تحقق اهداف و آرمان های نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با بیان این که امروز کشتی نظام سلطه و استکبار جهانی از دست بسیجیان جهان اسلام به گل نشسته است، خاطرنشان کرد: بسیج و بسیجیان در حال حاضر مظهر عزت و غیرت امت اسلام شده اند و می بایست قدر این جایگاه رفیع خود را بدانند.

 

آیت الله مهمان نواز تصریح کرد: نیروی مقاومت بسیج به واسطه رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب که خود بزرگ بسیجی روزگار محسوب می شوند؛ امروز به عامل سربلندی و افتخار اسلام تبدیل شده است.

 

نماینده سه دوره مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که بسیج و نقش بسیجیان تنها آماده شدن برای میدان جنگ و رویارویی نظامی با دشمنان نیست، افزود: روحیه و مکتب بسیجی نیاز امت اسلام در تمامی زمینه ها است.

 

به گفته وی روحیه بسیجی نیاز امروز و هر روز جامعه اسلامی است و می بایست این روحیه در تمامی بخش های جامعه نمود و بروز داشته باشد.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که امروز نظام سلطه و استکبار جهانی از بسیج و بسیجیان می ترسد و به همین دلیل نیز به آنها توهین می کند، تصریح کرد: همه باید آگاه باشند که توهین و تهدید بسیجی ها به واسطه هراس از مکتب بسیج انجام می شود.

 

امام جمعه سابق بجنورد اضافه کرد: این توهین ها و تهدیدها در حالی صورت می گیرد که بسیجی هدفی جز خدمت به اسلام و امت اسلامی ندارد و در این راه خود نیز عزم جزمی دارد.

 

آیت الله مهمان نواز تأکید کرد: با چنین خدماتی که از سوی بسیجیان ارائه می شود هیچ کس حق توهین به بسیج را ندارد چرا که جان فشانی ها و فداکاری های بسیجیان برای حراست از کیان نظام اسلامی برای همگان آشکار و واضح است.

 

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در خاتمه با تأکید بر شناخت و قدر دانستن جایگاه بسیج از سوی اعضای این تشکل خاطرنشان کرد: امروز بسیجی واقعی کسی است که تابع دستورات دین مبین اسلام و ولی فقیه زمان خود باشد و یک قدم از ولایت عقب یا جلو نیفتد.

 

گفتنی است، در این نشست سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی نیز گزارشی از فعالیت ها و طرح های نیروی مقاومت بسیج در استان ارائه کرد./9314/پ202/ب

ارسال نظرات