۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۳۱۸۲۹

نام نویسی بیش از 70 طلبه در مدرسه مجازی فقه جعفری اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری اهواز با اشاره به نام نویسی 70 طلبه در این حوزه گفت: تعداد نام نویسان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
نام نویسی بیش از 70 طلبه در مدرسه مجازی فقه جعفری اهواز

حجت الاسلام محمد افضلی، مدیر مدرسه فقه جعفری اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که ظرفیت پذیرش نسبت به سال گذشته 2 برابر شده، اظهارداشت: 70 طلبه در سال تحصیلی جدید در این مدرسه نام نویسی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد 15 نفر از خواهران و 55 نفر از براداران بوده که پس از  نام نویسی در این مدرسه دوره های آموزشی آن ها آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام افضلی گفت: نام نویسی مدرسه فقه جعفری اهواز از تاریخ 15 شهریور ماه آغاز شده و تا اول مهر ادامه داشته که طی این زمان علاوه بر خوزستان داوطلبانی از استان های تهران، البرز، لرستان، قم، فارس و سیستان و بلو چستان نیز نام نویسی کردند.

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری در ادامه تصریح کرد: در طول دوره نام نویسی تبلیغاتی در بیرون از استان انجام نگرفت و همه شرکت کنندگان با مراجعه به سایت نام نویسی کرده اند.

وی در پایان داشتن مدرک پایان دوره پایه 10 برای برادران و مدرک سطح 3 برای خواهران را از جمله شرایط برای نام نویسی در مدرسه فقه مجازی جعفری عنوان کرد./9452/ت302/ب

ارسال نظرات