۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۳۱۸۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی:

عدم اقامه نماز جماعت صبح در برخی مساجد پذیرفتنی نیست

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی از عدم برگزاری نماز جماعت صبح در برخی از مساجد استان و کشور انتقاد کرد.
حجت الاسلام احمدي خرم - نماينده ولي فقيه در سپاه خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدتقی احمدی خرم، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی و امام جمعه موقت بجنورد امروز در دیدار با ائمه جماعات، هیأت امنا، مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج استان خراسان شمالی که همزمان با هفته بسیج صورت گرفت، سه رکن فعالیت موفق مساجد را همراهی و همگامی بسیج، کانون های فرهنگی هنری و امام جماعت و هیأت امنای مساجد دانست.

 

وی تصریح کرد: وقتی این سه رکن در کنار یکدیگر قرار گرفته و فعالیت کنند شیطان نیز فعالیت خود را سه برابر می کند به همین دلیل می بایست این ارکان هم راستا و هم افزا با یکدیگر حرکت کنند.

 

حجت الاسلام احمدی خرم با تأکید بر این که پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های فرهنگی هنری و هیأت امنا و امام جماعت مساجد می بایست در کنار یکدیگر برای جذب افراد به مساجد و هدایت آنها به سوی فرهنگ ناب اسلامی تلاش کنند، خاطرنشان کرد: احیا و اجرای آموزه های اسلامی از جمله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در سایه فعالیت هدفمند و با اتحاد و انسجام این سه قشر تا حد زیادی حاصل می شود.

 

وی در ادامه بر استفاده از همه کارکردهای مساجد تأکید کرد و اظهار داشت: می بایست مساجد در تمامی امور نقش محوری داشته باشند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی همچنین از عدم برگزاری نماز جماعت صبح در برخی از مساجد استان و کشور انتقاد کرد و خواستار رفع این نقیصه شد.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش فزاینده نیروی مومن بسیجی در راستای حراست و حفاظت از آرمان های اسلام و انقلاب، افزود: ما در حال حاضر در شرایط بسیار حساسی قرار داریم چرا که دشمن با تمام توان به هجمه فرهنگی و جنگ نرم روی آورده است.

 

به گفته حجت الاسلام احمدی خرم جنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمنان تمام نشده بلکه تنها از حالت جنگ سخت به شیوه جنگ نرم تغییر کرده است.

 

وی تصریح کرد: تهاجم نرم حتی از جنگ سخت نیز بدتر و سخت تر است چرا که در جنگ سخت تشخیص دشمن و سلاح و برنامه او تقریبا به راحتی امکان پذیر است اما در تهاجم فرهنگی و نرم دشمن آهسته آهسته بر روی اعتقادات و باورهای یک جامعه تأثیر می گذارد.

 

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به این که اکنون در استان 900 هزار نفری خراسان شمالی 330 هزار نفر بسیجی هستند، افزود: بیش از 40 درصد از بسیجیان استان را بانوان تشکیل داده اند.

 

وی با بیان این که خراسان شمالی یکی از استان های نمونه و برگزیده کشور در زمینه بسیجی شدن اهالی آن است، اضافه کرد: امروز در داخل کشور بسیج فراگیرترین، کارآمدترین و مقدس ترین تشکیلات محسوب می شود و باید از این ظرفیت در راستای اهداف اسلام و انقلاب به خوبی بهره برد./9314/پ202/ب

ارسال نظرات