۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۳۱۸۴۹

اجرای بیش از 500 برنامه هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا از برگزاری بیش از 30 عنوان و 500 برنامه در 22 ناحیه، پایگاه مقاومت، کانون های بسیج و 17 اقشار بسیج در استان خبر داد.
نشست خبري مالک بهروزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مالک بهروزی، دبیر ستاد بزرگداشت هفته بسیج امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه برنامه های هفته بسیج در آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته بسیج در استان با محوریت جوانان به صورت مردمی و در راستای تعمیق باورهای اعتقادی و بصیرتی جامعه اجرایی می شود.


وی با بیان این‌که بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی از مهمترین اهداف برنامه های هفته بسیج است، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان فرماندهان جنگ نرم رسالت خطیری در تبیین اهداف و مواضع خصمانه دشمنان نظام اسلامی بر عهده دارند، اهمیت نقشی که رسانه‌ها در این برهه می توانند ایفا کنند بر کسی پوشیده نیست.


معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری بیش از 30 عنوان و 500 برنامه در 22 ناحیه، پایگاه مقاومت، کانون های بسیج و 17 اقشار بسیج در استان خبر داد و اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج از 30 آبان با شعار عزم ملی و مدیریت جهادی آغاز خواهد شد.


بهروزی با اشاره به نام‌گذاری روزهای هفته بسیج گفت: روز اول به نام "بسیج، ولایتمداری و انتظار"، روز دوم "بسیج، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی"روز سوم " بسیج جوان و خودباوری "، روز چهارم " بسیج اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی"، روز پنجم " بسیج، خانواده سبک زندگی و تربیت اسلامی"، روز ششم " بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس " و روز پایانی به نام " بسیج ایثار و میثاق با شهدا" است.


معاون اجرایی فرمانده سپاه عاشورا مهم‌ترین برنامه هفته بسیج را اجتماع هزاران نفری بسیجیان در میدان ساعت با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این اجتماع باشکوه با حضور گردان های الزهرا، کوثر، عاشورا، بیت المقدس، امام علی(ع) و امام حسین(ع) همراه خواهد بود.


وی کوه‌پیمایی خانوادگی، حضور در نمازجمعه و تجدید بیعت با ولایت، برگزاری دومین همایش ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه ها، مسابقات قرآن بسیج بسیج سازمان کارگری، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح نمایشگاه های کتاب، برگزاری همایش های ورزشی و فرهنگی، مسابقات وبلاگ نویسی و اعزام تیم های پزشکی و مهندسی به مناطق محروم را از جلمه برنامه های هفته بسیج برشمرد.


بهروزی ادامه داد: برگزاری مراسم شب شعر توسط بسیج هنرمندان، برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، برپایی مشاوره های دینی، همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و افتتاح پروژه هاق عمرانی و تجلیل از خیرین محرومیت زدا، ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان شهید محلاتی و کلینیک شهید بهشتی و حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.


دبیر ستاد بزرگداشت هفته بسیج در پایان با بیان این‌که اقشار مختلف بسیج سپاه عاشورای استان نیز نشست‌های بصیرتی به صورت تخصصی برگزار خواهند کرد، افزود: همایش استانی بسیج و رسانه نیز سوم آذر با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در منطقه آزاد ارس برگزار می شود./935/پ203/ب

ارسال نظرات