۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۳۱۹۰۹
فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر:

روحیه ایثارگری ملت ایران الگویی برای جهانیان شده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر با اشاره به این که روحیه ایثارگری ملت ایران الگویی برای جهانیان شده است، بیان داشت: بازدارندگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس روحیه مثبتی به کشورهای منطقه داد که می تواند در برابر دشمنان حتی با امکانات و سرمایه کم هم ایستادگی کرد.
فرمانده تيث مالک اشتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، سردار سید حیدر موسوی، فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر، امروز در رزمایش بزرگ الی بیت المقدس شهرستان آمل با بیان این که  در سال های نه چندان دور فرزندان این مرز و بوم به مصاف دشمن متجاوز رفته و با دست خالی درسی ارزنده به آنان دادند، گفت: ایثارگری رزمندگان ما سبب شده است تا ابد هیچ کشوری قصد تجاوز به ایران نداشته باشد.

 

وی با اشاره به این که روحیه ایثارگری ملت ایران الگویی برای جهانیان شده است، بیان داشت: بازدارندگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس روحیه مثبتی به کشورهای منطقه داد که می تواند در برابر دشمنان حتی با امکانات و سرمایه کم هم ایستادگی کرد.

 

سردار موسوی با تاکید بر این که جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس با سرمایه وجودی خود افتخارآفرینی کردند، افزود: حماسه اسلامی ششم بهمن شهرستان آمل نیز از آن دسته  افتخاراتی است که همچوم نگینی در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر، تصریح کرد: ما راه روشن و پر امید شهدای عزیز را ادامه داده و دستاوردهای آنان را حفظ خواهیم کرد که هیچ گاه دشمنان نمی توانند در برابر این ملت قرار بگیرند.

 

وی گفت: در متن مردم مؤمن ایران اسلامی قوای دفاعی شکل گرفته و قوی ترین قدرت نظامی جهان در حال شکل گیری است که نقطه امیدی برای همه کشورها بوده که از حرکت و سازمان دهی امروز نیروهای بسیجی ایران درس گرفته و این خط را دنبال می کنند.

 

سردار موسوی با بیان این که کشورهای جهان به این نتیجه رسیدند که شاکله قدرتمند بسیج می تواند در برابر قدرت ها ایستادگی کند، بیان داشت: بصیرت و اعتماد همراه بسیج بوده که نیروی اعتقادی همراه ولایت است.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر با تاکید بر این که در سراسر کشور بسیج فعال بر مبنای تفکر و بصیرت داریم، خاطرنشان کرد: باید در هر جایی که برای خدمت حضور داریم جزو تاثیرگذار ترین نیروها باشیم.

 

وی افزود: در همه عرصه های علمی، صنعتی، اقتصادی و دیگر امور نفر اول باید از میان بسیجیان باشد که در واقع بسیجیان دنباله رو رزمندگان دفاع مقدس هستند.

 

سردار موسوی، تصریح کرد: تشکیل بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح بازدارندگی به وجود می آورد که از یک سوی سبب ناامیدی دشمنان اسلام و تکفیری ها و از طرفی مایه امید مردم ایران، کشورهای همسایه و دنیا است.

 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص مالک اشتر با بیان این که انقلاب اسلامی روحیه امیدواری به همه آزادی خواهان داده است، گفت: باید قدر این مکات را دانسته و در ادامه این مسیر کوشا باشیم.

 

وی با تاکید بر این که اجازه نمی دهیم کسی نظر سوء به کشور ما داشته باشد، بیان داشت: باید به درستی راه شهدا که همان روش ائمه معصومین(ع) و مسیر قرآن و تشیع است را دنبال کنیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات