۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۲۳۱۹۶۵
آیت الله صفایی بوشهری:

بسیج پایه اساسی اقتدار و حراست از آرمان های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:همه دنیا بر روی اقتدار و توانمندی‌های بالای نیروهای مسلح ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.
آيت‌الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان یکی از ویژگی های انسان مسلمان را استفاده از فرصت دنیا عنوان کرد و گفت: زندگی انسان همانند تجارت است که گاهی سود و گاهی نیز زیان دارد، خداوند می‌فرماید اگر می‌خواهید در تجارت دنیا سود ببرید راه آن «ایمان و مجاهدت» است و تمامی کارها و سبک های دیگر زندگی جز دنیوی بودن و عذاب اخروی و ضرر و زیان چیز دیگری ندارد.

وی زندگی بر دو پایه ایمان و مجاهدت را راه رسیدن به خداوند متعال دانست، و افزود: این یک پیام الهی به انسان است که اگر می‌خواهد در دنیا ضرر و زیان و در آخرت عذاب نبینید و موفق باشد باید دو پایه اساسی ایمان و مجاهدت در راه حق را سرمشق زندگی خود قرار دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی افسران دانشگاه افسری ارتش اظهار داشت: همه دنیا بر روی اقتدار و توانمندی‌های بالای نیروهای مسلح ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: دشمنان اسلام با تمام ابزاری نرم افزاری و سخت افزاری و رسانه که در اختیار دارند به هر شکل ممکن به دنبال اسلام هراسی هستند و جهان کنونی در حال حاضر به این نتیجه رسیده است که باید رو به اسلام بیاورد تا به تمام خواسته‌های انسانی خود دست یابد.

امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به پیش رو بودن سالروز تولد امام محمد باقر(ع) گفت: این امام همام در طول زندگی خود خدمات بسیار زیادی برای اسلام انجام داد. و توانست اسلام ناب محمدی(ص) که توسط حاکمان بنی‌امیه در نابودی بود را با تلاش بسیار احیا کند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان توسط امام راحل(ره)گفت: بسیج هدیه‌ای الهی به ایران اسلامی است.

وی افزود: بسیج موهبت آسمانی است برای نظام و یک طرح راهبردی برای تمام کشورهایی که می‌خواهند از سلطه دشمان نجات پیدا کنند. بسیج یک مجموعه جامع در تمامی عرصه‌ها همچون نظامی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، سازندگی و سلامت است و با حضور در این عرصه منشأ خیر و برکت می‌شود.

نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه بوشهر افزود: کشورهای سوریه و عراق که زیر فشارهای مزدوران هستند، راه نجات خود را در بسیج دیده‌اند. بسیج یک ضرورت برای کشور و نظام ما است و پایه اساسی اقتدار و حراست از آرمان های انقلاب است و همه باید در تقویت آن کوشش کنند./833/پ202/ن

ارسال نظرات