۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۲۳۲۰۰۲
آیت الله طباطبایی نژاد:

اتمام پروژه مصلی اصفهان نیازمند همت خیران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: علی رغم پیشرفت های خوبی که در مصلی شاهد هستیم، اتمام این پروژه نیازمند همت خیران است.
آيت الله طباطبايي

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در حاشیه بازدید از مصلی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، از متولیان ساخت مصلای اصفهان تشکر کرد و گفت: با وجود کمبود بودجه تاکنون اقدامات خوبی در مصلی صورت پذیرفته است.

 

وی تصریح کرد: بسیاری از نواقص طرح برطرف شده و مکان هایی که برای مصلی مناسب نبود، مناسب سازی شده است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که خیران به داد مصلی برسند، گفت: بودجه های دولتی برای اتمام مصلی کافی نیست و یکی از دلایل طولانی شدن این پروژه عدم همکاری و مشارکت جدی خیران و مردم در ساخت مصلی بوده است.

 

وی دلیل دیگر طولانی شدن ساخت مصلی را کامل بودن آن دانست و اظهار داشت: این مکان می تواند بهترین جا برای بازدید گردشگران باشد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد خاطر نشان کرد: اگر مردم بازدیدی از مصلاهای دیگر استان ها حتی تهران داشته باشند، تفاوت قابل ملاحظه ای را شاهد خواهند بود که این کامل بودن و توجه به همه ابعاد باعث شده، اجرای طرح طولانی شود.

 

وی در پایان گفت: امیدوارم با مشارکت مردم و خیران مصلایی در خور مردم اصفهان ساخته و هر چه زودتر به بهره برداری برسد./1305/ت302/ب4

ارسال نظرات