۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۳۲۰۱۳
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران ذره ای از حقوق هسته ای خود عقب نشینی نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی ها فکر می کنند با تشدید تحریم ها علیه ملت ایران می توان آنها را از مواضع خود دور کرد، افزود: این تفکر کاملاً اشتباه است، چون ملت ایران مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند و هیچ گاه از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.
حجت الاسلام جلالي امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام محمود جلالی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران امروز در مراسم رزمایش الی بیت المقدس این شهرستان با اشاره به تلاش غرب برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی، برگزاری این گونه رزمایش ها را بازدارنده دانست و گفت: حضور پر شور نیروهای بسیج در این رزمایش ها بیان آمادگی و هوشیاری فرزندان ایران اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که هر روز شاهد تهدیدی جدید از سوی دنیای استکبار بر علیه ملت ایران هستیم، افزود: تهدیدات نظام سلطه بر علیه ملت بزرگ ایران هیچ تأثیری بر اراده پولادین این ملت هوشیار و همیشه در صحنه ندارد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی حتی ذره ای از تهدیدها و تحریم های آمریکا و هم پیمانان اروپایی اش ندارند، تصریح کرد: این مردم در هشت سال جنگ تحمیلی که با حمایت همین کشورهای مدعی دفاع از حقوق و بشر و دموکراسی ایستادگی کرد و از مواقع به حق خود عقب نشینی نکرد.

 

حجت الاسلام جلالی با بیان این که آمریکایی ها فکر می کنند با تشدید تحریم ها علیه ملت ایران می توان آنها را از مواضع خود دور کرد، افزود: این تفکر کاملاً اشتباه است، چون ملت ایران مدافع حقیقی آرمان ها و ارزش های انقلاب هستند و هیچ گاه از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.

 

وی بر ضرورت آمادگی کامل در برابر تهدید ها و تحریم های دشمنان تأکید کرد و گفت: باید قدرت بازدارندگی خود را تقویت کنیم تا دشمنان بدانند نظام اسلامی همانند کشورهای دیگر نیست که هرآنچه آنها گفتند بپذیرد.

 

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: برای برون رفت از تهدیدهای غرب باید در زمینه سیاسی خود را آماده کنیم و در داخل نیز نیروهای بسیجی با اقتدار، عزت خود را حفظ کنند چرا که اگر در مذاکره با آنها در موضع ضعف قرار بگیریم آنها امتیاز های بیشتری می گیرند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در ادامه اذعان داشت: امروز باید هم در زمینه مسائل سیاسی مقتدارانه وارد شویم و هم نیروهای بسیجی و مردمی ما با اقتدار در مقابله با این حرکت های استکباری با استقامت مبارزه کنند.

 

حجت الاسلام جلالی با تأکید بر این که باید این دو موضوع با هم باشند و مردم و بسیج اقتدار خود را بالا ببرند تا در این نبرد مذاکره به موفقیت برسیم، افزود: پیروزی در این مذاکرات یعنی این که ما ذره ای از حقوق مسلم خود عقب نشینی نکنیم و همچنان توانمندی و قدرت خود را در این عرصه حفظ کنیم./950/پ202/ب1 

ارسال نظرات