۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۳۲۰۴۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلوگاه:

تفکر بسیج سد محکمی در برابر زیادی خواهی های آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلوگاه با اشاره به این که امروز کشورهای منطقه با الگوگیری از تفکر بسیج در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت می کنند، گفت: تفکر بسیج امروز سد محکمی در برابر زیادی خواهی های آمریکا در بسیاری از نقاط جهان است.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی رکاوندی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلوگاه امروز در جمع بسیجیان این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج از بسیج به عنوان حرکتی منطقی یاد کرد و گفت: که ایمان، اخلاق، خودسازی، اخلاص، ایثار، بصیرت و ولایت مداری از ارکان بسیجی بودن است.

 

وی اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه به فرمان امام راحل به عنوان یکی از یادگاری های مهم بنیانگذار کبیر انقلاب است که بیانگر تدبیر و آینده نگری ایشان بوده است.

 

حجت الاسلام حسینی رکاوندی با بیان این که تفکر بسیج امروز دیگر تنها متعلق به ملت ایران نیست و در جهان گسترش یافته است، تصریح کرد: گفتمان بسیج امروز الگوی بسیاری از کشورهای منطقه و جهان قرار گرفته است.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلوگاه با اشاره به این که امروز کشورهای منطقه با الگوگیری از تفکر بسیج در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایستادگی و مقاومت می کنند، خاطرنشان کرد: تفکر بسیج امروز سد محکمی در برابر زیادی خواهی های آمریکا در بسیاری از نقاط جهان است.

 

وی تفکر بسیجی را راه برون از مشکلات و بحران داخلی دانست و تصریح کرد: اگر بسیج و این تفکر ارزشمند دینی و انقلابی نبود شرایط امروز به گونه ای دیگر رقم می خورد، اما به برکت تدابیر و هوشمندی های بنیانگذار کبیر انقلاب ملت ایران با تکیه بر این تفکر انقلابی بسیاری از بحران و فتنه ها را پشت سر گذاشتند.

 

حجت الاسلام رکاوندی با بیان این که بسیاری از فتنه ها در دهه های اخیر با تلاش و از خودگذشتگی بسیجیان خنثی شد، ادامه داد: حضور بسیج در عرصه های سازندگی کشور نیز بخش دیگری از توانمندی این نیروی توانمند مردمی است که باید بیشتر تبیین شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلوگاه، عدم الگوگیری مناسب از تفکر بسیج در برخی کشورهای منطقه را مهم ترین عامل ناکامی انقلاب های مردمی دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه عدم بهره گیری صحیح از این تفکر مانع از تحقق کامل انقلاب های مردمی در این کشور ها شده است.

 

وی اضافه کرد: کشورهای منطقه با الگو از انقلاب ملت بزرگ ایران به پیشرفت های فراوانی دست یافتند که پیروزی های مختلف در سوریه، لبنان، فلسطین و غزه برگرفته از تفکر بسیجی در ایران اسلامی است.

 

حجت الاسلام رکاوندی با اشاره به این که تفکر بسیجی مهم ترین عامل پیروزی و اقتدار حزب الله لبنان و حماس در برابر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی بوده است، خاطرنشان کرد: اگر امروز رژیم اشغال گر قدس از نقش حماس و حزب الله در منطقه هراسان است به دلیل برخوردار بودن آنها از گفتمان بسیج است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه گلوگاه با بیان این که رژیم صهیونیستی در برابر این تفکر انقلابی به زانو در آمده است، تصریح کرد: درماندگی و ذلت این رژیم اشغال گر را می توان در جنگ 33 روزه به وضوح مشاهده کرد.

 

وی در ادامه سخنان خود به پیروزی های گسترده نیروهای ارتش و مردمی عراق در مقابله با تروریست های داعش اشاره کرد و گفت: ملت عراق نیز با بسیج نیروهای مردمی توانستند در برابر تکفیری های داعش ایستادگی کنند و آنها را شکست دهند.

 

حجت الاسلام رکاوندی همچنین به مبارزات مردمی در یمن اشاره کرد و با بیان این که نیروهای مردمی در این کشور نیز با الگو قرار دادن تفکر بسیج توانستند تروریست های تکفیری را از کشور خود بیرون کنند، افزود: تفکر بسیج به عنوان یک استراتژی اثرگذار مورد توجه بسیاری از ملت های جهان قرار گرفته است.

 

وی با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نیز در مقابله با کشورهای غربی باید از تفکر بسیجی بهره گیرند تا پیروز این میدان باشند، ادامه داد: تنها با بهره گیری از تفکر و تعهد بسیجی می تواند در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستاد و با آنها مقابله کرد.

 

حجت الاسلام حسینی رکاوندی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مذاکرات فرمودند من خوشبین نیستم اما شما برای مذاکره بروید و ما حمایت می کنیم، گفت: ما همچنان با تبعیت از مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم، اما نباید در برابر دشمن منفعلانه عمل کنیم.

 

ی افزود: هویت فردی و هویت اجتماعی بسیج به گفته مقام معظم رهبری یک حرکت بی‌ریشه و سطحی و صرف از روی احساسات نیست و به همین دلیل باید در جهت توانمندی بسیج تلاش بیشتر و مستمری انجام شود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات