۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۳۲۰۴۸
امام جمعه بیله سوار:

شجره طیبه بسیج یادگار ارزشمند امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان بیله سوار، شجره طیبه بسیج را یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) دانست و گفت: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با پشتوانه ولایت و با تکیه بر اعتقادات خالصانه خود، توانست در تمام صحنه ها مدافع انقلاب باشد.
حجت الاسلام کريم قياسي، امام جمعه شهرستان بيله سوار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه بیله سوار صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: به برکت وجود و حضور بسیج در صحنه های مختلف، جامعه اسلامی ایران روز به روز به سمت موفقیت و پیشرفت نزدیک تر می‌شود.

 

وی افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتوانه ولایت و با تکیه بر اعتقادات خالصانه خود، توانست پاسخگوی خوبی به نیازهای آن دوره تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار، شجره طیبه بسیج را یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) خواند و تصریح کرد: پس از تشکیل بسیج مستضعفین در سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره)، اثرات و برکات این نهاد در جامعه مشهود و آشکار است به طوری که در تمام عرصه های دفاعی، سازندگی و پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی بسیج حضور جدی دارد.

 

حجت الاسلام قیاسی همه مردم ایران را بسیجی دانست و اظهار داشت: دشمنان از فعالیت های این نهاد در زمینه های مختلف هراس دارند، چراکه حضور بسیج در جامعه باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

 

امام جمعه بیله سوار با اشاره به تفکر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در این خصوص، خاطرنشان کرد: مقابله با استکبار، قیام در مقابل انحرافات و توطئه های دشمنان، مبارزه در عرصه های علمی و عملی و تعلیم و تربیت جوانان، از مهمترین وظایف بسیج است که نشانگر اجتماعی بودن این قشر در کشورمان است.

 

حجت‌الاسلام قیاسی با تأکید بر لزوم برگزاری باشکوه هفته بسیج در کشور، بیان داشت: گرامیداشت هفته بسیج که یادآور رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان در سال های جنگ تحمیلی و پس از آن است باعث تداوم حرکت مناسب بسیج و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام شامل رحیم پور، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار نیز، خاطرنشان کرد: امروز افتخار تمام مسؤولان این است که خود نیز به‌عنوان یک بسیجی مشغول خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند، از این رو خود را مکلف به گرامی داشت هر چه با شکوه تر هفته بسیج می دانند.

 

وی بسیج را الگو گرفته از عاشورا و انقلاب حسینی دانست و تصریح کرد: امروز بسیجیان قدرتمندانه و با انگیزه تر از گذشته ایستاده و ثابت کرده اند که این روحیه روز به به روز در آنها تقویت می‌شود و موجب رعب وحشت دشمنان شده اند./937/پ202/ب3

ارسال نظرات