۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۳۲۰۶۹

تمدید 10 روزه ارسال مقاله به بیست و سومین اجلاس نماز

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز از تمدید مهلت ارسال مقاله به این اجلاسیه تا دهم آذر ماه خبر داد.
حجت الاسلام موسوي هوائي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موسوی هوائی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی و مسؤول کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز که برای حضور جلسه در هم اندیشی اساتید آموزش های تخصصی مناطق شرق و شمال شرق سازمان تبلیغات اسلامی، به مشهد سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی اجلاس بیست و سوم نماز خبر داد.


موسوی هوائی در این زمینه گفت: مهلت ارسال مقاله برای این اجلاس تا دهم آذر ماه سال جای تمدید شد.


وی با بیان اینکه مجموعه مقالاتی که باعنوان نماز و تعالی فرهنگی نگاشته می‌شود باید از بحث شناختی تا مباحث چالش ها و راهبردها را شامل باشد، افزود: داوری این مقالات در دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز سازمان تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.


مسئول کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز، محورها و موضوعات مقالات اجلاس بیست و سوم نماز که با عنوان «نماز و تعالی فرهنگی» برگزار می شود را شامل:


الف) مفهوم‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز


ب) مبانی و اصول تعالی فرهنگی در پرتو نماز


ج) سیاست‌ها و راهکارهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز


د) شاخص‌ها و نمادهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز


ه) آثار و دستاوردهای تعالی فرهنگی در پرتو نماز


و) موانع و آسیب‌شناسی تعالی فرهنگی در پرتو نماز

لازم به ذکر است پژوهشگران، فرهیختگان و صاحبان قلم و اندیشه می توانند مقالات خود را تا تاریخ 10/09/1393 در محورها و موضوعات پنجاه و یک گانه مندرج در تارنمای www.ejlasnamaz.ir و از طریق رایانامه به همین تارنما یا به نشانی تهران خیابان حضرت ولی عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) نبش خیابان زرتشت غربی- سازمان تبلیغات اسلامی (ساختمان شهید نواب) طبقه اول دفتر برنامه ریزی آموزش های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی و دبیر خانه کمیته علمی و پژوهشی بیست و سومین اجلاس سراسری نماز ارسال فرمایند.


به صاحبان مقالات برگزیده، لوح سپاس و هدایای ارزنده‌ای اعطا خواهد شد. همچنین مقالات منتخب در کتاب مجموعه مقالات برگزیده بیست و سومین اجلاس سراسری نماز چاپ و منتشر خواهد شد.


شایان ذکر است بیست و سومین اجلاس سراسری نماز دهم و یازدهم دیماه به میزبانی استان خوزستان در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد./978/د101/س

ارسال نظرات