۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۳۲۰۷۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کرمانشاه:

دلارهای نفتی حکام مرتجع عامل کشتار مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، گفت: دلارهای نفتی کشورهای وابسته به اجانب، عامل اصلی تشنج و کشتار مسلمانان در منطقه است.
حجت الاسلام گودرزي

حجت الاسلام غلامرضا گودرزی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب کشور، گفت: دشمنان امروز با شیوه های جدید برای ضربه زدن به اسلام ناب و قداست اهل بیت (ص) با دلارهای نفتی برخی کشورهای به ظاهر مسلمان منطقه تلاش می کنند و شیوه جدید آنان کشتن مسلمانان با احکام دروغین اسلامی است که گروه های تکفیری بهترین عامل اجرای آن هستند.

 

وی افزود: امروز دشمن از مقابله با ملت ایران ناامید شده اما با شیوه های جدید و ابزار نوین رسانه ای به دنبال تخریب ارزش های ملت های آزادی خواه و مسلمان است و جنایات تکفیری ها و مزدوران اجاره ای در عراق و سوریه از این قبیل اقدامات دشمن است.

 

حجت الاسلام گودرزی لزوم هوشیاری اقشار مختلف مردم نسبت به تحرکات دشمن را یادآور شد و ادامه داد: راه اندازه فرقه های مذهبی مختلف و تکفیری، نفرت پراکنی نسبت به مسلمانان، ترویج خشونت و بی بندو باری در شبکه های ماهواره ای و گاها" شبکه های اجتماعی، تلاش برای تغییر سبک زندگی اسلامی و تخریب بنیان های خانواده از جمله استراتژی های دشمنان در این راستاست که به هوشیاری و مراقبت مستمر نیازدارد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به اهمیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر در اسلام اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر دارای درجاتی است که تحقق و اجرای آن می تواند منجر به سعادت انسان در دو دنیا شود و عدم اجرای آن موجب خسران و حتی عذاب الهی است.

 

حجت الاسلام گودرزی تاکید کرد: اگر کسی امر به معروف و نهی از منکر کند همچنان که در قرآن کریم و روایات متعدد دینی آمده است، پاداشی از سوی خدا برایش در نظر گرفته شده است که همانا صلاح و رستگاری در دنیا و آخرت است و اگر کسی بتواند امر به معروف و نهی از منکر کند اما از این کار امتناع کند براساس وعده الهی، عذاب عظیم در انتظار او خواهد بود.

 

وی به قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در عاشورای 61 اشاره کرد و افزود: نقش آن حضرت در انجام فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر نقشی ماندگار برای همه دوران هاست و وجود مبارک سیدالشهدا(ع) با شهادت خود و یاران وفادارش، جهان را بیدار کرد و سبب ماندگاری اسلام و روسیاهی همیشگی کفر و نفاق شد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تبریک هفته بسیج بر بهره گیری بسیجیان از تفکر عاشورایی امام حسین(ع) و تبعیت از ولایتمداری یاران آن حضرت در قیام خونین کربلا که مصداق عینی تولی و تبری است، تاکید کرد./967/ت302/ب4

ارسال نظرات