۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۳۲۰۸۶
استاد حوزه علمیه آمل:

تکیه بر توان و ظرفیت داخلی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که عده ای در کشور تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را رابطه با آمریکا می دانند، افزود: آمریکایی ها در 35 سال اخیر ثابت کردند که به هیچ عنوان قابل اطمینان نیستند و تنها در پی تأمین منافع خود هستند.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در دیدار جمعی از مسؤولان بخش دابودشت با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، گفت: حضور پرشور و با بصیرت بسیجیان در این رزمایش مایه افتخار و عزت آفرینی است.

 

وی با اشاره به این که حضور همیشگی مردم در صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی یک پیام دارد، بیان داشت: ملت ایران همواره در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کرده و با اقتداری ارزشمند حضور دارد.

 

امام جمعه دابو و دشت سر افزود: این حضور گسترده در رزمایش بیت المقدس نشانگر اتحاد و همدلی در راستای ترویج و تحکیم ارزش های نظام اسلامی  و پاسخی ارزنده به آن هایی بوده که چشم دیدن وحدت اسلامی را ندارند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که هراس دنیای غرب از ترویج اسلام ناب محمدی است، خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی از ترویج تعالیم والای دینی و انقلابی هراسان بوده که همواره به دنبال توطئه آفرینی هستند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به سخنی از حضرت آیت الله جوادی آملی، گفت: دور تا دور ما آتش و باروت بوده و ابراهیم گونه داریم زندگی می کنیم، اما اقتدار و امنیت امروز نظام اسلامی به نعمت وجود رهبری گرانقدر است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر، افزود: نعمت بزرگ رهبری با محوریت خط و منش امام راحل سبب عزت و سربلندی ما شده است و هر کسی که در مسیر ولایت و رهبری باشد عزیز و سربلند خواهد شد که باید تلاش کنیم در راستای تحقق رهنمودها و تدابیر ارزنده مقام معظم رهبری گام برداریم.

 

استاد حوزه علمیه، تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی و فرهنگی را رمز پیشرفت و توسعه کشور دانست و تصریح کرد: اگر به دنبال توسعه فرهنگی و اقتصادی هستیم باید در جهت مطالبات مقام معظم رهبری در این دو بخش تلاش کنیم.

 

وی  در ادامه سخنان خود به مذاکرات هسته ای کشورمان با کشورهای جهان اشاره کرد و گفت: انرژی صلح آمیز هسته ای حق مسلم ملت بزرگ ایران است و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی حق ندارند برای ملت بزرگ ایران تعیین تکلیف کنند.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که عده ای در کشور تنها راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی را رابطه با آمریکا می دانند، افزود:  آمریکایی ها در 35 سال اخیر ثابت کردند که به هیچ عنوان قابل اطمینان نیستند و تنها در پی تأمین منافع خود هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که افکار آمریکا براساس اندیشه های رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: امروز دشمنان بیت المقدس را هدف گرفتند و افکار پلیدی در این خصوص در ذهن دارند که امت اسلامی باید هوشیار باشند و نگذارند رژیم صهیونیستی به اهداف پلید خود دست یابد. 

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که ایادی استکبار جهانی به هیچ وجه نمی توانند به اهداف و خواسته های خود برسند، بیان داشت: اگر خدایی ناکرده به حیثیت اسلام خدشه ای وارد شود همان ایستادگی و مقاومت ها وجود دارد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که استکبار جهانی باید بداخلاقی ها را کنار گذاشته و بر مبنای اخلاق محوری گام بردارند، افزود: حضور در پای میز مذاکره با دستی پر بوده است که باید از حقوق خود دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده، تصریح کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای باید مسیر مذاکرات را مطابق حیثیت و جایگاه ایران و شهدای گرانقدر رقم زده و مطابق با رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات